God morgen[emoji4]God morgen [emoji4] tenkte at vi skulle prøve å komme oss ut og ake idag [emoji4]
Kos dere i akebakken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen[emoji4]God morgen [emoji4] tenkte at vi skulle prøve å komme oss ut og ake idag [emoji4]
Nei. Har du?Sovet godt?
Helt okNei. Har du?
Jeg er ikke tilregnelig bak rattet så tidlig. Og deler taxi med en kollega som da tar taxi fra seg til meg (han har uansett ikke lappen) og videre. Sist fordi vi faktisk bare hadde en bil, nå har vi to så jeg kan kjøre. Vi får se. Kanskje jeg gjør det men da må jeg jeg enda tidligere for å hente ham.Pleier å dra opp kvelden før rett og slett for å ikke være utslitt når jeg kommer frem etter en veldig tidlig morgen og reise
Kjører egen bil til flyplassen
Enormt! Følte nettop jeg ble gravidTiden går fort!

Har alltid enerom.Jeg er ikke tilregnelig bak rattet så tidlig. Og deler taxi med en kollega som da tar taxi fra seg til meg (han har uansett ikke lappen) og videre. Sist fordi vi faktisk bare hadde en bil, nå har vi to så jeg kan kjøre. Vi får se. Kanskje jeg gjør det men da må jeg jeg enda tidligere for å hente ham.
Arbeidsgiver bestiller billetter for oss alle, og vi må allerde betale 300 i egenandel om vi vil ha enerom så å få dra kvelden før må jeg nok betale for. Og da drar jeg heller sammen med de andre (men vurderer sterkt enerom ja)
Ja. Kom ikke hjem før 18. Så jeg sov vel i en tre timer minst![]()
Har etterspurt om noen av de norske stoffbutikkene har noe av sånne stoffer med verdensrommet og slikt![]()
Disse dinoene synes jeg var søte og![]()
![]()
Foreløpig det eneste jeg fant om verdensrommet er romskip![]()
![]()
Prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke driver gourmet restauranten R-W så den er ikke sååååå farlig om maten jeg serverer min mann og eldste ikke er 110% perfekt...
Og jeg har ingen grunn til å være lei meg
Kos dere på badeland[emoji4]Snart fremme etter en time kjøring på badeland![]()
Ibo har kastet opp [emoji21]
Det må faktisk jeg og... Takk for påminnelseFår vel vaske litt klær
See planeter! [emoji16]![]()
![]()
Har virkelig ikke lyst til å reise i morgen
En gang i tiden var det "gøy" å få lov til å reise, det betydde liksom at man begynte å bli flink i jobben, hvertfal dersom man fikk reise utenom kurs og konferanser.
Men det fins et metningspunkt, jeg har nådde det for en stund siden.
Gleder meg virkelig til prosjektet er ferdig og ting går tilbake til normalen med 2-4 reiser i året
Glad for at denne dagen er over! Drittdag! Verdens verste mamma
Håper det blir bedre i morgen!
Kos dere på badeland[emoji4]