Skravletråd Januar

Pleier å dra opp kvelden før rett og slett for å ikke være utslitt når jeg kommer frem etter en veldig tidlig morgen og reise
Kjører egen bil til flyplassen
Jeg er ikke tilregnelig bak rattet så tidlig. Og deler taxi med en kollega som da tar taxi fra seg til meg (han har uansett ikke lappen) og videre. Sist fordi vi faktisk bare hadde en bil, nå har vi to så jeg kan kjøre. Vi får se. Kanskje jeg gjør det men da må jeg jeg enda tidligere for å hente ham.

Arbeidsgiver bestiller billetter for oss alle, og vi må allerde betale 300 i egenandel om vi vil ha enerom så å få dra kvelden før må jeg nok betale for. Og da drar jeg heller sammen med de andre (men vurderer sterkt enerom ja)

Jeg er ikke tilregnelig bak rattet så tidlig. Og deler taxi med en kollega som da tar taxi fra seg til meg (han har uansett ikke lappen) og videre. Sist fordi vi faktisk bare hadde en bil, nå har vi to så jeg kan kjøre. Vi får se. Kanskje jeg gjør det men da må jeg jeg enda tidligere for å hente ham.

Arbeidsgiver bestiller billetter for oss alle, og vi må allerde betale 300 i egenandel om vi vil ha enerom så å få dra kvelden før må jeg nok betale for. Og da drar jeg heller sammen med de andre (men vurderer sterkt enerom ja)
Har alltid enerom.
Dersom det er konferanser eller seminarer er det ikke bestandig jeg pleier å reise opp dagen før jeg heller.
Men er det heldags arbeidsmøte hvor man trenger å være ganske konsentrert over veldig mange timer så reiser jeg dagen før for å klare å være opplagt

Har virkelig ikke lyst til å reise i morgen :(

En gang i tiden var det "gøy" å få lov til å reise, det betydde liksom at man begynte å bli flink i jobben, hvertfal dersom man fikk reise utenom kurs og konferanser.
Men det fins et metningspunkt, jeg har nådde det for en stund siden.

Gleder meg virkelig til prosjektet er ferdig og ting går tilbake til normalen med 2-4 reiser i året

Skjønner godt hva du mener[emoji4]
Og skjønner at du synes det er kjipt..
Sender en klem og håper det snart roer seg[emoji173]️

Back
Topp