Du finner alle størrelser på vognene om du googler (cm alle veier, også sammenslått, og vekt

)
Jeg har veldig god erfaring med Babyjogger city mini GT (lillebroren tll City Elite), og de jeg kjenner med City Elite er fornøyde, men noen av dem skulle nok ønske de hadde gått for noe som tok litt mindre plass sammenslått (som city GT), spesielt om det er vogn nummer to.
Vi skal ha Emmaljunga Mondial (samme vogn som Edge Duo, bare litt andre farger), men med faste lufthjul. Også ha en mindre vogn etterhvert (typ City Mini GT) i tillegg, når vi trenger plass til andre ting i bilen (Emmaljunga tar jo opp myye plass) eller om vi bare skal på senteret for eksempel.
Men spesielt når man har baby er det gull verdt med 4 faste lufthjul og god demping (vi hadde Simo sist). Har hørt fra de som har Emmaljunga med vendbare hjul at vogna opppleves som veldig stiv, spesielt når de låser hjulene. Men vet også om mange som er fornøyd med dem altså

Jeg har bare såvidt prøvd Emmaljunga med vendbare hjul selv. Helt Ok på butikkgulv, men tror ikke jeg hadde likt den så godt på ulendt terreng/fortauskanter/snø. De Emmaljunga-vognene jeg har prøvd mest (gode venner sine) har fire faste hjul og de synes jeg virker veldig bra.
Om du kan dra et sted og se på og prøve vognene du vurderer er det best

men husk at å trille i butikk og trille ute er to forskjellige ting.