Mammatil1liten
Betatt av forumet
Tatt på en dårlig prøve. Dette er lovende vel?Vis vedlegget 241236Vis vedlegget 241237
Woho[emoji1] ser veldig lovende ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt på en dårlig prøve. Dette er lovende vel?Vis vedlegget 241236Vis vedlegget 241237
YYYYYYEEEEEEEESSSSSSTatt på en dårlig prøve. Dette er lovende vel?Vis vedlegget 241236Vis vedlegget 241237
Se herJaaaa denne er ikke så ulik min som jeg fikk samtidig som 1-2 på digital
Håper på spire for deg
Woho[emoji1] ser veldig lovende ut!
Ja den ser jo veldig lovende ut ...!!!! Digital neste ???Tatt på en dårlig prøve. Dette er lovende vel?Vis vedlegget 241236Vis vedlegget 241237
Sykt spennende... hvilken type test er det ?Har ikke digital. Må kjøpe digital til mandag hvis dette fortsetter
Lloyd pharmacySykt spennende... hvilken type test er det ?
Ca 24 timer imellom øverste og nederste test. Stigning?![]()
Dette er så spennende at jeg dør![]()
Syns jeg ser en strek jeg altså. Tydeligst er d på siste bildet [emoji4]Vis vedlegget 241261 Vis vedlegget 241262 Vis vedlegget 241263
Hei!
Jeg er ny her. Egentlig litt tidlig å teste, men fikk dette resultatet på RFSU test nå..[emoji5]️ Noen som kan hjelpe meg å tyde? Jeg ser noe, men ikke akkurat tydelig
Hei!
Jeg er ny her. Egentlig litt tidlig å teste, men fikk dette resultatet på RFSU test nå..[emoji5] Noen som kan hjelpe meg å tyde? Jeg ser noe, men ikke akkurat tydelig
Håper ❤Er man testetøs, så er man testetøsBegynner å tro det er noe på gang.Vis vedlegget 241214