Skravletråd Januar

Vel, jeg har tatt det via lege et par ganger og nå er vi på "1-2, opp på tre om hun må" avtale med legen sånn frem til påske eller noe sånn, så innenfor 1-3 regulerer jeg nok selv. Mulig hun burde hatt nytt tømmeregime først, men mulig jeg bare ordner det også etter oppskriften. Eller tar en prat med legen igjen på mandag for å høre. Pr nå virker nedtrapping til påske lite trolig hun går på en pose, har ikke fått ut noe på flere dager og presset ut noen saueperler i går kveld.
Ga henne to poser sist helg og da fikk hun ut litt mer så foresatte med en, men hun var jo ikke tømt og det går visst ikke på en.

Prøver to til over helga og ser tenker jeg

Mhm. Håper det blir bra med to da. Tømmingen er litt tøff synes jeg, så utrolig mye væske å drikke.

Tusen takk [emoji4] ferdig med behandling endelig! Borret til sammen 4 hull og trekt 3 tenner. Ikke noe å spøke med tannlegeskrekk.
Møte ble oppløftende da de vil hjelpe meg i aktivitet 2 timer i uka når jeg orker [emoji4] og at de forstår hvor dårlig jeg er

Så godt å være ferdig med tannlege[emoji2] det er pyton![emoji13]
Herlig at NAV forstår![emoji2]

Dette ble sykt godt
e5fd9481b44f9ee8524d804ed571f71b.jpg

Er det blåskjell jeg ser?![emoji38]

Så over til sesongens siste juletradisjon...
Dere vet at til jul selger de disse konfekteskene som ligner på hvite versjoner av sphinx (bare sphinx er fra Nidar) som heter "Gode ønsker" (og er fra Freia) og selges bare til jul?
Vel vi pleier å kjøpe en til jul og finne den igjen en gang mellom 15/1 og 15/3 :p

Funnet nå
Er vel 5. året på rad vi har glemt den

Haha, da hadde jeg gitt opp[emoji23]
Men den smaker nok like godt i januar[emoji173]️

I går fikk jeg et par strekkmerker under armene :eek:
Hva i alle dager? :eek:

Vært på barnas hus vi . Og power. Kjøpte badevekt , den forrige knuste jo. Gått opp 1,5kg gitt

Titt titt! Jeg har barnefri og har til nå sovet, spist frokost, vasket badet, vasket klær. Mannen ser sport. Jeg kjeder meg[emoji23]

Titt titt! Jeg har barnefri og har til nå sovet, spist frokost, vasket badet, vasket klær. Mannen ser sport. Jeg kjeder meg[emoji23]
Så godt da[emoji4] jeg skal sette på en film eller en serie og duppe litt i stolen[emoji28] de andre dro på skitur, så da får jeg passe på.

God dag [emoji3] her blir det å ta det med ro idag, da tannlegen sa ikke mye aktivitet. Tenkte kanskje å finne på noe i morgen, men må se an formen min [emoji4] hva er deres planer for helgen? [emoji4]

Back
Topp