Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var ganske fælt. Jeg leste meg litt opp rundt hvilke medisiner som ofte gis til de som har mistet flere ganger og sa til gyn at jeg ønsket å prøve albyl-e som er blodfortynnende og crinone som er progesteron. I følge gyn er det ikke noe forskning som sier at det har bevist effekt, men jeg prøver. Han mente det som kunne ha bedre effekt var at den gravide har det bra og mente at hyppige tul kunne hjelpe meg så derfor får jeg det da![]()
Ja det blir jo spennende å se [emoji5] jeg håper på en, det holder i massevis for meg. Men jeg tar det jeg får og alt funker vel [emoji23]
Jeg har ingen hcg-målinger så håper bare det er liv laga der inne [emoji813]️

Jeg ble henvist grunnet 2 SA tidligere i år og blødninger i dette svangerskapet.

Takk, i like måteDa skjønner jeg at du får tul. Jeg krysser fingrene for at det går bra denne gangen![]()

Tror hovedsakelig jeg får TUL for at de skal vite at det er liv før de henviser til duotest på Riksen rundt uke 12.
Jeg har fått time 11+6. Synes også det var litt seint, men kan jo se ganske mye da, så tenker det er greit!Når fikk dere time? Jeg ble henvist i dag, er 4+5. Legen min sa at hun trodde de fleste TUL var rundt uke 12. Det ble ikke spesifisert noe i henvisningen...
Når er det vanlig å komme inn? Jeg hadde sett for meg uke 7-8. Synes det blir lenge å vente til uke 12samtidig er det jo MYE mer å se i uke 12 da. Men målet med ultralyden var bare å se antall foster og hjertelyd, så ...![]()
Når har dere fått time?
Første TUL fikk jeg når jeg var 8+1 . Den fikk jeg for å se hvor langt jeg var kommet for det var litt usikkert.
Skall tilbake når jeg er 11+1. Det var for å se om utviklingen var bra [emoji4]
Er 9+5 i dag [emoji4]
Var dette offentlig? Noen spesiell grunn til at du fikk ekstra TUL? Spurte du etter det?
Jeg har fått time til 8+3. Håper på gode nyheter da!