Åh okiHan har Bergans og gullkorn nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh okiHan har Bergans og gullkorn nå
Så det holder i grunn .Åh oki
Vi hadde to i bhgSå det holder i grunn .
StemtHer kommer dagens semi-daglige i alle fall, Ruli-påminnelse om omoklubbkasse.no
Evt for andre som vil![]()
Her ønsker de ikke det og ikke vært behov heller i grunn . Har vinterbukse også ,men liker det ikkeVi hadde to i bhg
Da har jeg vært oppe lenge alt ofteKompisen til kengubarnet er hentet, snart sengetid for kb siden vi må opp 7.30 i morgen![]()
Slipper det med store barnDa har jeg vært oppe lenge alt ofte
Her måtte vi haHer ønsker de ikke det og ikke vært behov heller i grunn . Har vinterbukse også ,men liker det ikke
Slipper det med store barn
Ja ser frem til mer søvnSlipper det med store barn
De er så fine[emoji4] Vurderer den eller isbjörn til frøkna.Vil prøve Wheat på han
Så koseligMå vel få pakket inn gaven jeg skal ha med til godgutten til mirell
De to blir neste års dresser til gutten herDe er så fine[emoji4] Vurderer den eller isbjörn til frøkna.
Nå spiser han smoothy ikke bare riskrem [emoji14] så det kommer segUff da[emoji20] håper han blir fort frisk!
Ja ser frem til mer søvn![]()
Jada sant det. Allerede bedre , men frøkna kan fortsatt tøyse seg en del om natten gitt. Men ikke vant til mye søvn heller så går fintDet kommer en tid. Som sagt, vår eldste står fortsatt opp tidlig, men han liker egentlig en rolig stund for seg selv med nettbrettet sitt (etter påtvunget å ha lest litt) så han trenger ingen voksne.
Må bare få ynsge opp på et nivå så hun ikke trenger oss, så er det fint. Delvis kan hun klare seg med de store, men jeg er jo våken og må gjerne stelle henne før hun kan slå seg til ro oppe med søskenene mens jeg kan legge meg nedpå litt igjen.
Litt etter litt kommer muligheten for søvn nok tilbake.