Skravletråd Januar

Blæ, mellomste er nok ganske forstoppet igjen. Går på en pose movicol jr pr dag, men det holder ikke.

Ja ser frem til mer søvn ;)

Det kommer en tid. Som sagt, vår eldste står fortsatt opp tidlig, men han liker egentlig en rolig stund for seg selv med nettbrettet sitt (etter påtvunget å ha lest litt) så han trenger ingen voksne.

Må bare få ynsge opp på et nivå så hun ikke trenger oss, så er det fint. Delvis kan hun klare seg med de store, men jeg er jo våken og må gjerne stelle henne før hun kan slå seg til ro oppe med søskenene mens jeg kan legge meg nedpå litt igjen.

Litt etter litt kommer muligheten for søvn nok tilbake.

Jeg fikk bekreftet min neste barnløse natt i dag, 24-25 april skal jeg være på gardermoen.

Det kommer en tid. Som sagt, vår eldste står fortsatt opp tidlig, men han liker egentlig en rolig stund for seg selv med nettbrettet sitt (etter påtvunget å ha lest litt) så han trenger ingen voksne.

Må bare få ynsge opp på et nivå så hun ikke trenger oss, så er det fint. Delvis kan hun klare seg med de store, men jeg er jo våken og må gjerne stelle henne før hun kan slå seg til ro oppe med søskenene mens jeg kan legge meg nedpå litt igjen.

Litt etter litt kommer muligheten for søvn nok tilbake.
Jada sant det. Allerede bedre , men frøkna kan fortsatt tøyse seg en del om natten gitt. Men ikke vant til mye søvn heller så går fint

Back
Topp