Godt han ikke var i nærheten akkurat da jeg skulle gå inn på senteret[emoji23][emoji28]
Hehe, flaks for ham[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt han ikke var i nærheten akkurat da jeg skulle gå inn på senteret[emoji23][emoji28]
Ja, tror da det. Det er stille i alle fall. Selv hunde ble stille fra hylekonserten sin etter at jeg innså at klokka var der at mannen pleier fore henne, og fikk avklart at det var mat med pille som skulle serveres.
Kunne ikke ha hylende hund fra åtte til ti, så da så
Æsj nei. Men håper nå det går bra. Hadde vært gøy å fått ned de 3 siste daDen er dritt på normal og, så jeg gleder meg ikke ^^
Trodde jeg endelig skulle bli frisk. Vært syk lenge. Og så blir jeg bare verre. Nyser, hoster og pottetett. Luftveisinfeksjon går jo ikke over. Blir jo bare forkjøla i tillegg [emoji849]
Idag skjønner ikke barna at natta er natta og selvsagt da mannen er vekk [emoji85]
Min mann skjønner det heller ikke. Det kan hende jeg må ha et spesielt program på dataen eller noe, for jeg får ikke skrevet så mye som en bokstav.
Takkeldste fikk hånd fot og munn syke
Denne uka :/ han vil være imun mot alt før han begynner på skolen
Hvis N har sovet litt sen ettermiddag er det nok ikke så rart[emoji13]
God morgen og god fredag
God morgen
Kjørt kengubarnet på skolen, skal til tannlegen 9.45 så da dro jeg ikke på jobb først i dag
God morgen!
Fikk sove til 7.45 i dag[emoji1] og det har slutta å snø
I dag er lillemor hjemme fordi hun var dårlig I går. Feber og vondt i halsen. Det blir koselig å ha dem begge hjemme
Kanskje får jeg lagt bort klesvasken I dag, det hadde vært noe![]()
God morgen.
Ny dag og nye muligheter.
Fredag
Hoster og tett i nesen enda, men tror jeg er bedre sånn alt i alt.
Fredag. Snart helg. Bare få på plass en del personnummer først, til "pass og stell av barn" som må inn i løpet av dagen.
Det stemmerDen var nydelig[emoji173]️ til bryllupet?
Sikkert lurtHolder meg langt unna den nettsiden[emoji23]
Hei! Jeg er ny her, så vær litt tålmodig med megJeg har en hemmelighet i magen, så jeg bare trenger et sted å si det på
![]()
Nå ligger jeg langflat og prøver finne meg en ny hobby som fungerer i den værste kvalmeperioden![]()
Hater vinterføre !!! Blææ tror jeg ser morsom ut der jeg måker . Ligger ikke for meg haha
God dag [emoji5] mannen snart ferdig på jobb [emoji16] kom noe godt ut av NAV samtalen idag heldigvis [emoji5]
Da kan vi tenke litt på når vi kan prøve på nummer 3 (4) [emoji4] ikke sikkert det føles rett og vi venter lenger, men da har jeg noe å se fram til ^^