Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tror da det. Det er stille i alle fall. Selv hunde ble stille fra hylekonserten sin etter at jeg innså at klokka var der at mannen pleier fore henne, og fikk avklart at det var mat med pille som skulle serveres.Håper du er i mål[emoji2]
Stemmer det [emoji4] du lager mye fint da [emoji7]Lykkenest var min side for babynest før jeg gikk inn for å sy barneklær![]()
Stemmer det [emoji4] du lager mye fint da [emoji7]
Så kjedelig [emoji17] masse god bedring [emoji4]Trodde jeg endelig skulle bli frisk. Vært syk lenge. Og så blir jeg bare verre. Nyser, hoster og pottetett. Luftveisinfeksjon går jo ikke over. Blir jo bare forkjøla i tillegg [emoji849]
Skal ha på til vielsenDen var nyydelig [emoji173]️
HeheIkke siii såntdet er farlig ja
![]()
Ingen som kan hjelpe deg?[emoji4]
Har du lagret filen på pc'en og åpnet det i Adobe? [emoji4]Min mann skjønner det heller ikke. Det kan hende jeg må ha et spesielt program på dataen eller noe, for jeg får ikke skrevet så mye som en bokstav.
Har du lagret filen på pc'en og åpnet det i Adobe? [emoji4]
Så kjedelig [emoji17] masse god bedring [emoji4]
Det funker det og [emoji4] tror man må ha det og fra mac går det ikke :/Jeg har ikke Adobe
Ifølge Nav så skulle man fylle ut før man lagret. Jeg endte opp med å skrive ut dokumentet, fylle inn for hånd, scanne inn og laste opp.
Ikke sant :/Tusen takk. Nå vil jeg bli frisk av dette. Har nok med alt annet jeg sliter med [emoji848]
Det funker det og [emoji4] tror man må ha det og fra mac går det ikke :/
Ja :/ husker NAV fortalte meg det, men kan ha blitt annerledes på 8 mndDet er igrunn uholdbart!![]()
Hei SynSkal ha på til vielsen
Hehe
Ja akkurat funnet sengaHei Syn
Qouter er tilfeldig innlegg, er du her nå?
Bare lurer på om det er bart eller is på bakken i Bergen nåJa akkurat funnet senga
Is desverreBare lurer på om det er bart eller is på bakken i Bergen nå