Mammas lykke
Betatt av forumet
Ja [emoji4]Så bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja [emoji4]Så bra![]()
Lykke til med det da. Uansett spennende daDa kan vi tenke litt på når vi kan prøve på nummer 3 (4) [emoji4] ikke sikkert det føles rett og vi venter lenger, men da har jeg noe å se fram til ^^
Ja jeg er fan jeg ogHehe. Litt kos det også da. Shrek er morsom da. Elsker Esel [emoji7][emoji23]
Takk for det [emoji4] ja! Vi føler at vi vil ha flere, men er ikke klar enda. Nå er det snakk om vår/sommer neste år, så kanskje jeg er klar da hvem vet [emoji4]Lykke til med det da. Uansett spennende da![]()
Ja herlighet. Greit å ha noe å se frem til da. Vi planla også sånn noen år før. Så når jeg følte meg klar. Så var det liksom veldig klartTakk for det [emoji4] ja! Vi føler at vi vil ha flere, men er ikke klar enda. Nå er det snakk om vår/sommer neste år, så kanskje jeg er klar da hvem vet [emoji4]
Haha ja. Men ene dagen i raid klikka jeg nesten.Ja jeg er fan jeg og![]()
Jeg må ha litt pekepinn, da jeg må ha mye oppfølging og liker å ha noe positivt å se i mot [emoji4] ikke sant [emoji3]Ja herlighet. Greit å ha noe å se frem til da. Vi planla også sånn noen år før. Så når jeg følte meg klar. Så var det liksom veldig klart![]()
Haha ja. Men ene dagen i raid klikka jeg nesten.
Much laga klikkelyd med munnen. Som Esel i vogna på vei til Far Far Away landet.
Fytti [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Fryktelig faktisk ! [emoji23] Rett før jeg muta gitt. Men kan jo ikke det i raid [emoji23][emoji23]Haha ^^
Det eeeer så irriterende ^^
Fryktelig faktisk ! [emoji23] Rett før jeg muta gitt. Men kan jo ikke det i raid [emoji23][emoji23]

Gjerne han ikke la merke til det selv gitt [emoji14]Litt dumt å mute raidlederen ja![]()
Gjerne han ikke la merke til det selv gitt [emoji14]
Gikk fintAha. Lykke til![]()
Gikk helt fintTypisk det. Lykke til![]()
Tenkte mer at han la gjerne ikke merke til at han laga lyden da [emoji14] Men nei. Føler jeg gjør det greit på der. Gjenstår å se mandag da. Coven var dritt [emoji23]Han hadde nok det om du gjorde noe rart og ikke reagerte når han snakket til deg ^^
Ikke at det skjer da, du er ikke akkurat den som gjør mest feil!
Tenkte mer at han la gjerne ikke merke til at han laga lyden da [emoji14] Men nei. Føler jeg gjør det greit på der. Gjenstår å se mandag da. Coven var dritt [emoji23]
Vis vedlegget 241037 Bestilt til frøkna
Fri frakt på maxgodis er farlig Hehe