Skravletråd Januar

Takk for det [emoji4] ja! Vi føler at vi vil ha flere, men er ikke klar enda. Nå er det snakk om vår/sommer neste år, så kanskje jeg er klar da hvem vet [emoji4]
Ja herlighet. Greit å ha noe å se frem til da. Vi planla også sånn noen år før. Så når jeg følte meg klar. Så var det liksom veldig klart :D

Ja herlighet. Greit å ha noe å se frem til da. Vi planla også sånn noen år før. Så når jeg følte meg klar. Så var det liksom veldig klart :D
Jeg må ha litt pekepinn, da jeg må ha mye oppfølging og liker å ha noe positivt å se i mot [emoji4] ikke sant [emoji3]
Økonomi er veldig viktig for meg etter å kunne amme lillegutt en stund til [emoji4]
Så heldigvis for meg er jeg ikke babysyk enda hadde vært annerledes da [emoji13]

Haha ja. Men ene dagen i raid klikka jeg nesten.

Much laga klikkelyd med munnen. Som Esel i vogna på vei til Far Far Away landet.

Fytti [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Haha ^^
Det eeeer så irriterende ^^

Gjerne han ikke la merke til det selv gitt [emoji14]

Han hadde nok det om du gjorde noe rart og ikke reagerte når han snakket til deg ^^
Ikke at det skjer da, du er ikke akkurat den som gjør mest feil!

Han hadde nok det om du gjorde noe rart og ikke reagerte når han snakket til deg ^^
Ikke at det skjer da, du er ikke akkurat den som gjør mest feil!
Tenkte mer at han la gjerne ikke merke til at han laga lyden da [emoji14] Men nei. Føler jeg gjør det greit på der. Gjenstår å se mandag da. Coven var dritt [emoji23]

Tenkte mer at han la gjerne ikke merke til at han laga lyden da [emoji14] Men nei. Føler jeg gjør det greit på der. Gjenstår å se mandag da. Coven var dritt [emoji23]

Den er dritt på normal og, så jeg gleder meg ikke ^^

Back
Topp