God bedring[emoji4]I dag er lillemor hjemme fordi hun var dårlig I går. Feber og vondt i halsen. Det blir koselig å ha dem begge hjemme
Kanskje får jeg lagt bort klesvasken I dag, det hadde vært noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring[emoji4]I dag er lillemor hjemme fordi hun var dårlig I går. Feber og vondt i halsen. Det blir koselig å ha dem begge hjemme
Det var det[emoji4] krysser fingrene for at hu er ferdig med å våkne halv 6-6 igjen[emoji28]Så deilig
Hei![emoji4]Hei! Jeg er ny her, så vær litt tålmodig med megJeg har en hemmelighet i magen, så jeg bare trenger et sted å si det på
![]()
Nå ligger jeg langflat og prøver finne meg en ny hobby som fungerer i den værste kvalmeperioden![]()
Tjaa i dag skal gubben ut med pappaer fra barbehagen . I morgen barnas hus og skigåing . Søndag akvariet eller museumGod morgen[emoji4]
Planer for helga?
Hei! Jeg er ny her, så vær litt tålmodig med megJeg har en hemmelighet i magen, så jeg bare trenger et sted å si det på
Nå ligger jeg langflat og prøver finne meg en ny hobby som fungerer i den værste kvalmeperioden![]()
I dag er lillemor hjemme fordi hun var dårlig I går. Feber og vondt i halsen. Det blir koselig å ha dem begge hjemme
Så kjekt[emoji4]Tjaa i dag skal gubben ut med pappaer fra barbehagen . I morgen barnas hus og skigåing . Søndag akvariet eller museum
God dag!God dag [emoji5] mannen snart ferdig på jobb [emoji16] kom noe godt ut av NAV samtalen idag heldigvis [emoji5]
God bedringI dag er lillemor hjemme fordi hun var dårlig I går. Feber og vondt i halsen. Det blir koselig å ha dem begge hjemme
Typisk det. Lykke tilVenter på å få komme inn. Forsinkelser såklart
Det passer meg dårlig
GratulererHei! Jeg er ny her, så vær litt tålmodig med megJeg har en hemmelighet i magen, så jeg bare trenger et sted å si det på
![]()
Så bra !God dag [emoji5] mannen snart ferdig på jobb [emoji16] kom noe godt ut av NAV samtalen idag heldigvis [emoji5]
Mhm må prøve en vinterdress på guttungen på barnas husSå kjekt[emoji4]
Så braGod dag [emoji5] mannen snart ferdig på jobb [emoji16] kom noe godt ut av NAV samtalen idag heldigvis [emoji5]
God bedringOg lykke til med klesvasken da [emoji14]
Hehe. Litt kos det også da. Shrek er morsom da. Elsker Esel [emoji7][emoji23]Jo takk du^^
Enn så lenge så har jeg ikke fått gjort en ting. Lillejenta har sovnet på fanget mitt, og jeg og lillemor ser på Shrek![]()