Miniknøttet
Gift med forumet
Dagens.Hva tenker dere om dagens?
Vis vedlegget 240959
Etter 10min.
Vis vedlegget 240960
Etter 20min.
Masse EL-slim i dag..
Etter 10min.
Etter 20min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens.Hva tenker dere om dagens?
Vis vedlegget 240959
Etter 10min.
Vis vedlegget 240960
Etter 20min.
Masse EL-slim i dag..

Ser noen andre?![]()
Ser noen andre?![]()
TakkVentetiden er en berg- og dalbane ja. Håper det klaffer for dere veldig snart [emoji173]️ Lykke til!!
Jeg ser også! Da må den jo være der, for jeg har et elendig streksyn [emoji4] Håper det er babystrek!litt trøtt om morningen med nå ser jeg jo en svak strek nr 2????[emoji120][emoji120][emoji120]![]()
![]()
Ååh så godt å høre!! Ikke lett å tolke tester man ser på kl 5.30 om morningen med et halv øye [emoji14] åååå hver så snill å si at dette ikke bare er en dritt skygge! Takk [emoji173]️Jeg ser også! Da må den jo være der, for jeg har et elendig streksyn [emoji4] Håper det er babystrek!
Negative? Det er jo strek
12dpo og såklart negativ test![]()
gir opp snart!!
Dette er så spennende!
Kun på den ene i tilfelle? Eller ser du på begge?? Begge så negative ut idag tidlig 5.30 og når jeg hadde våknet litt mer så jeg strek på den blå [emoji120][emoji120][emoji120]Negative? Det er jo strek
Vi satser på at det er babystrek![emoji7] Tar du flere tester i dag? veldig spennende!Ååh så godt å høre!! Ikke lett å tolke tester man ser på kl 5.30 om morningen med et halv øye [emoji14] åååå hver så snill å si at dette ikke bare er en dritt skygge! Takk [emoji173]️
10 dpo![]()
Har hørt det alltid er tre streker på dem.![]()
Jeg demonterte en negativ difital CB test.. men ser to streker på den øverste.. noen andre som har gjort dette før å vet hvordan man kan «lese av» de?