Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuleste snømannen jeg har sett i år[emoji1]
Ååå, den lilla der hadde jeg ikke sagt nei til!
Nei... HE nåÅ nei[emoji20] LA igjen??
Mange å kjøpe her å så liker jeg å få noe skikkelig ut En å bruke for mye pengerHar jo sikkert halvparten hvis ikke mindre pakker å kjøpe enn du har. Noen blir nok kjøpt før november, men.....
Veldig fornøydWow effektivt![]()
Så fine![]()
![]()
Omslagsbody, bukse og siklesmekke
![]()
Og enda en omslagsbody.
Jenta vokser fort og trengte nye. Mannen liker ikke de over hodet. Ei jenta. Så da forstørra jeg et mønster på omslagsbody til 86 slik at vi fikk et par nye til henne. Synes de ble så fine [emoji7]
Litt tid igjen daSå langt er ikke jeg gitt
Takk for detUff[emoji20] masse god bedring til KB!
![]()
![]()
Omslagsbody, bukse og siklesmekke
![]()
Og enda en omslagsbody.
Jenta vokser fort og trengte nye. Mannen liker ikke de over hodet. Ei jenta. Så da forstørra jeg et mønster på omslagsbody til 86 slik at vi fikk et par nye til henne. Synes de ble så fine [emoji7]
Snart farmen![]()
Første arbeidsdag i ny jobb etter 3 mnd arb.ledig - helt utslitt etter 9 timer og nå prøver jeg å legge en overtrøtt jente [emoji85]
Hardt å begynne igjen vil jeg tro[emoji2]
Håper du kommer i mål med jenta di[emoji38]
Nei... HE nåhatt høy feber siden fredag. Hadde en super dag i går... etter 2 timer i bhg i dag ringte de. Da hadde hun sovnet og var ikke i form
![]()
Hvem går ut?Snart farmen![]()
Helt okHelt ok[emoji4] du da?
Hardt, men koselig! [emoji5]
Ibo sovna når jeg gikk på do [emoji23] nå er mini i magen våken i stedet [emoji23]
Mye jakker faktisk og en dressDu er rå!![emoji1] hva har du kjøpt?
Hvem går ut?