Jeg tenker el er i dag, men det kan også være i morgen.Hva tenker dere om dagens?
Vis vedlegget 240959
Etter 10min.
Vis vedlegget 240960
Etter 20min.
Masse EL-slim i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker el er i dag, men det kan også være i morgen.Hva tenker dere om dagens?
Vis vedlegget 240959
Etter 10min.
Vis vedlegget 240960
Etter 20min.
Masse EL-slim i dag..
Positiv ELtest her nå[emoji1319][emoji1319] Så da er det bare å hoppe i høyet[emoji12]
Såååå happy EL kom før mannen skal være borte langhelg nå, var redd vi skulle misse denne..![]()
Eller test streken sterkere enn kontroll strekenSkal ikke begge strekene være like strerke?![]()
Skal ikke begge strekene være like strerke?![]()
Eller test streken sterkere enn kontroll streken![]()
Jaså den på bilde er ikke positiv?
![]()
JoJaså den på bilde er ikke positiv?
![]()
Jo?
Eller så var det litt vanskelig å se hvilken vei denne testen skal tolkes [emoji85]
Eller så var det litt vanskelig å se hvilken vei denne testen skal tolkes [emoji85]
Hmm det var merkelig.. Testene ligger helt likt bortsett fra det "LH" merket er opp ned på den ene..Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken på denne testen i hvertfall[emoji2]
Her er gårsdagens negative og dagens positive[emoji4]
![]()
Hmm det var merkelig.. Testene ligger helt likt bortsett fra det "LH" merket er opp ned på den ene..
Hvorfor er det LH merket opp ned?? Hvis du skal tolke den retningen max er så er den mega positiv idag [emoji7][emoji7]Så jeg kanskje lagt testen ved siden av bruksanvisningen, så det var lettere for dere å tolke den også[emoji85]
Her er gårsdagens negative og dagens positive[emoji2]![]()
Jeg vet ikke. Vanskelig å vite om syklusen er i gang etter MAen...Ser negativ ut.. Kanskje du har hatt el?![]()
Ikke godt å si [emoji4]Jeg tenker el er i dag, men det kan også være i morgen.
Ja det skjønner jegJeg vet ikke. Vanskelig å vite om syklusen er i gang etter MAen...
Hvorfor er det LH merket opp ned?? Hvis du skal tolke den retningen max er så er den mega positiv idag [emoji7][emoji7]