Slanke, men ikke spesielt høye herHun har alltid vært lang og slank. slekter på meg der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slanke, men ikke spesielt høye herHun har alltid vært lang og slank. slekter på meg der
Kun 2 netter denne gang heldigvisHørtes ut som en fin lørdag[emoji4]
Det skjønner jeg godt. Hvor lenge blir du borte nå?
Løvstek med pommes frites, salat og bernaiseHva spiste dere idag?[emoji2]
Tjaa folk er forskjellig"Mitt nyttårsforsett er å være snill og grei i 2018"[emoji33] at en på 4 år har det som forsett er kanskje greit, men ei godt voksen dame???
For all del[emoji28] men ja, det er jo noe man er... Så Kiwi reklama og måtte bare få det ut[emoji23]Tjaa folk er forskjelligMen å ha et slikt nyttårsforsett tjaaaa...tenker det ikke bør være nødvendig...det er man jo
Blir godt da det blir mindre reising!Kun 2 netter denne gang heldigvis
Ah okiMhm stemmer
Skjønner det. Litt spesielt å ha som nyttårsforsettFor all del[emoji28] men ja, det er jo noe man er... Så Kiwi reklama og måtte bare få det ut[emoji23]
Til vanlig er det 1-2 netter, er bare sist det var ekstremt med 5, det kom at at jeg fikk slått 3 fluer i et smekk og tok fler ting på en reise.Blir godt da det blir mindre reising!
Ikke sikker gittAh oki
Åja [emoji4] synes hun er høy i forhold til andre på hennes alder [emoji13]Ja, men han er liten for alderen
Yes!Skjønner det. Litt spesielt å ha som nyttårsforsett
Ja, var det jeg tenkte på.Til vanlig er det 1-2 netter, er bare sist det var ekstremt med 5, det kom at at jeg fikk slått 3 fluer i et smekk og tok fler ting på en reise.
"Problemet" er at nå kommer reisene litt vel tett
Det er hun nok jaÅja [emoji4] synes hun er høy i forhold til andre på hennes alder [emoji13]
Veldig gode dresser daIkke sikker gitt
At det ikke var så lenge, eller at de kom litt tett?Ja, var det jeg tenkte på.
Hun var jo over en meter i sommer så ja [emoji4]Det er hun nok ja![]()
Ja lyst , men klarer ikke bestemme meg for str.Veldig gode dresser da
I gjennomsnittet vokser de 6 cm i åretJa lyst , men klarer ikke bestemme meg for str.