Drikkeflaske med tut

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Tenger tips til drikkeflaske med tut som ikke søler og ikke smaker plastikk! Det er jeg som skal bruke den, og må funke å bruke med bare en hånd[emoji4]
Kan du vise meg flaska di som du er fornøyd med?[emoji4]

Last edited:
Har alltid kjøpt Camelbak til jentungen, strålende fornøyd! Ellers er Contigo (?) flaske ganske ok.

Må det være tut?

Vi bruker Wow-koppene som selges på apoteket som eneste flaske, både i barnehage og ellers og er strålende fornøyde, har endt opp med tre av dem. Hadde camelbak men den ble det bare søl med. Wow har vi brukt fra hun var halvannet til nå over 3. Smaker ikke plast. Veldig god kvalitet. Søler aldri. Kan ha i senga også.

Må det være tut?

Vi bruker Wow-koppene som selges på apoteket som eneste flaske, både i barnehage og ellers og er strålende fornøyde, har endt opp med tre av dem. Hadde camelbak men den ble det bare søl med. Wow har vi brukt fra hun var halvannet til nå over 3. Smaker ikke plast. Veldig god kvalitet. Søler aldri. Kan ha i senga også.
Ser nå at jeg har formulert meg veldig klønete i spørsmålet mitt. Det er flaske til meg, og den må funke da jeg skal amme. Derav tut[emoji6] Funker dårlig å måtte skru av korken da man bare har en arm tilgjengelig.

Ser nå at jeg har formulert meg veldig klønete i spørsmålet mitt. Det er flaske til meg, og den må funke da jeg skal amme. Derav tut[emoji6] Funker dårlig å måtte skru av korken da man bare har en arm tilgjengelig.
Ååh! Hehe :D nå ser jeg at det står at du skal bruke den i hovedinnlegget også. Gikk liksom bare ut fra at det var til et barn..

Haha, Sorry. Skylder på gravidsløvheten

Camelbak synes jeg det smaker plastikk av så fort vannet ikke er iskaldt[emoji85]
Contigo har jeg ikke prøvd ut, kanskje prøve ut den. Er fornøyd med den vesla har.
Jeg bruker også en fra tupperware med vippekork. Og det hender jeg bruker contigo termokrus med autoseal. Digger autoseal-funksjonen og drikket holder seg kaldt! (Men smaker kaffe siden jeg har brukt den til kaffe, den smaken går ikke 100% bort i vask)

Tenger tips til drikkeflaske med tut som ikke søler og ikke smaker plastikk!
Kan du vise meg flaska di som du er fornøyd med?
emoji4.png
Imsdalflaska fra butikken:-D

Har flaske med tut fra Camelback!

Back
Topp