Da var han vel på vei ut allerede? ja, liker det selvJeg fikk jo svar når jeg spurte menhan kunne godt sagt ifra ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var han vel på vei ut allerede? ja, liker det selvJeg fikk jo svar når jeg spurte menhan kunne godt sagt ifra ja
Godt det går fremover med en ting og håper at de kan hjelpe deg med nav [emoji4]Det går fremover hos psykologen iallefall. Men ikke hos fysio. Håper iallefall det hjelpeapparatet jeg har kan hjelpe meg med veien videre hos nav
Ble chips og smågodt
Storesøster liker å sove på morgen og før var det amming osv, men nå er det henne som er treg og trasser før vi går [emoji13]Hadde små problemer med det de første ukene etter babyen kom [emoji14] men nå står vi opp 7:15 uansett og kjører 8. Er i bhg halv ni
De viste jeg ikke, var på tide dersom jeg ikke husker historien din helt feil.Fikk ufør i sommer![]()
Synd du skal ha sånn smerter :/
De viste jeg ikke, var på tide dersom jeg ikke husker historien din helt feil.
Dog når det er sagt, jeg er livredd for å bli uføre selv. Dersom jeg blir det går økonomien til h***
Livet er desverre ikke rettferdig.Jaføles urettferdig. At jeg har slitt med nok gjennom livet siden barndommen. Men måtte få litt til. Og må bare klare å takle det på et vis.
Sying er en måte jeg takler noe av detdet er terapi for meg og utrolig gøy
![]()
Da var han vel på vei ut allerede? ja, liker det selv
Godt det går fremover med en ting og håper at de kan hjelpe deg med nav [emoji4]
HåndballHviken kamp?
Godt å endelig få det kan jeg tenke meg. Når det ikke var noen vei utenom
Storesøster liker å sove på morgen og før var det amming osv, men nå er det henne som er treg og trasser før vi går [emoji13]
Har mye gjennom jobber.Kanslje litt offtopic. Men ang økonomien. Har du uføreforsikring?
Du kommer til det.Åssen bil?
Sånn ja. det skal ikke være lett [emoji173]Mhm. Men psykologen sier og at så lenge jeg har de fysiske utfordringene og spesielt smertene, vil det ta lengre tid med alt. Og blir ikke «frisk» psykisk sett siden jeg blandt annetikke kan gjøre de tingene som hjelper mot depresjon
Livet er desverre ikke rettferdig.jeg har hatt en god og trygg barndom , men tøff ungdomstid og etter det på og av. Men er lykkelig og takknemlig . Opplevelsene og det vonde har jo formet meg og gjort meg bedre tror jeg . Nå babla jeg litt mye hehe. Godt du har syingen [emoji173]️
Jeg reagerer og veldig når min mann gjør det. spesielt om jeg har vært aktiv den dagen [emoji58]Ja. Da stod han med jakke på seg [emoji848]
Det vi har nå er ganske stort, men hjelper ikke med et mindre heller. Var bare blass til en knyttneve mellom setene bak mannen.Åhja [emoji85]
Har dere store barneseter? [emoji85]
Japp. Bare synd jeg fikjk det på slutten av svangerskapet. Hadde jeg fått det før så hadde jeg blitt spart mye styr fra Nav![]()