Vi som mistet i desember, men prøver igjen

Katzilla87

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Kunne ikke finne en tråd for desember, så lager en selv :p får slettes hvis det allerede finnes en tråd.

Mistet selv 17 desember, var da 11+6 :(:( så nå etter 2 kurer cytotek og kirurgisk utskrapning er jeg "klar" for å lete etter el og prøve på nytt. Selv om det er skummelt og selv om det ikke frister og gjennomgå 1 trimester igjen pga ekstrem kvalme og oppkast. Men overlever vel det også :meh:
 
Jeg var på TUL 19.desember. Da var jeg 8+4 - 9+0. TUL viste et embryo som tilsvarte uke 5. De var ikke sikre, så jeg måtte måle HCG-stigningen. Den var ikke tilfredsstillende.
Fredag 29.desember var jeg 10+0 - 10+3. Denne dagen fikk jeg Cytotec. Dette ble min andre MA på ett år.
Nå venter jeg på at blødningen skal stoppe helt.
 
Etter flere dager med brun utflod begynte jeg å blø 13.12.17 og hadde en SA. Etter mens dato var jeg 8+5.
Blødde mengder og ikke så lenge. Fikk eggløsning allerede 26/27.12.
 
Hellu:)
Var 10+2 da jeg begynte å blø 11. desember. Var på ultralyd dagen etter og så at fosteret hadde dødd 8+3. Trengte ikke noe medisiner, det gikk av seg selv. Blødde i 5ish dager og bare bittelitt i to dager etter det. Var på UL igjen rett før jul og da var det bare litt blodrester igjen. Kom plutselig brun mye brun utflod i romjula, så da kom det vel kanskje ut.:)

Tror/er rimelig sikker på at jeg hadde EL på nyttårsaften. Samma dagen vi lagde storesøster for ni år siden. :p

Tenkte prøve å slanke meg litt, før vi går helt inn for prøvingen igjen. Men skjer det så skjer det.
 
Hadde en exu som ble operert 7 desember, var da i uke 9. Venter fortsatt på første mens, har prøvd siden jeg sluttet å blø etter operasjonen så håper jo litt på at jeg får en positiv test istedenfor tr :happy:
 
MA i midten av desember. Skal ta graviditetstest og er den negativ kan jeg teste etter EL antar jeg. Legen(e) sa vi skulle vente på en mensen før vi startet på ny, men så har jeg hørt fra andre (ikke fagfolk) at det er utdatert gammelt råd. Vet ikke hva vi gjør. Mentalt er jeg fortsatt sinna for at kroppen min sviktet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vet at om jeg blir gravid igjen så vil jeg være overnervøs og ikke klare å nyte før ungen er nesten ute. Heldigvis har jeg en liten en på 2 år som levende bevis på at vi kan få det til :)
 
MA 4. desember. Enda ikke fått mensen enda. Håper ikke jeg får den da, og viss den skulle komme vil jeg den skal komme raskt så vi får begynne å prøve på nytt :)
 
Sa 3. Desember da jeg var 8+2. Sluttet å blø etter en uke, men har hatt positive tester frem til for bare noen dager siden, så nesten 5 uker før HCG var ute av kroppen.

Ikke fått mensen igjen, og legen sa det bare var å begynne prøvingen igjen med det samme. Håper mensen kommer snart for da får jeg en bekreftelse på at kroppen er i ferd med å komme tilbake til normalt, men går greit med positiv test også så klart.
 
Fikk bekrefta en MA/BO 6 desember. Skulle da vært 11-12 uker, men hsdde ikke noe embryo engang. Hcg på 23 000. Fikk cytotec kur 8 desember, og fikk negativ test nå nettopp. Så 4 uker før hcg var ute av kroppen. Venter nå evt. På ny mensen eller positiv test.
 
Brunlig utflod i noen dager før bekreftet MA 10/11 desember da jeg skulle vært 9+0/9+1. Hadde allerede hatt UL pga. bekymring for utvikling, og funnene da stemte ikke med hvor langt jeg var på vei.
Fikk cytotec 11 desember, blødde en del den dagen, ingenting dagen etter. 13 desember ble det legevakt og sykehus pga livmorhalsen var lukket og blodet kom ikke ut=voldsomme smerter. Lå på grensen til utskrapning. Ny runde cytotec hjemme (eget ønske), men ble likevel en tur på sykehuset om natten for smertelindring da ingenting hjalp hjemme. Et det værste jeg har kjent av smerter.

Hcg var allerede nede på 9 den 3. Januar, får derfor begynne på Primolut N den 10. slik at når jeg får mensen så kan jeg begynne på Gonal f på CD 3 t.o.m CD 12. Ny UL da for å se at det funker, så sitter forhåpentligvis spiren(e?) raskt.
 
Krysser fingrene for at ting ordner seg rask og at en ny liten spire sitter med en gang for oss alle :happy:
 
Krysser fingrene for at ting ordner seg rask og at en ny liten spire sitter med en gang for oss alle :happy:

Ja, krysser fingrene! Tror jeg hadde el rundt nyttårsaften - fikk positiv digital eltest da, fremdeles tidlig, men tror ikke det klaffet på første. De to gangene jeg har vært gravid (har en på to fra før) har jeg kjent det på kroppen nesten med en gang, men denne gangen kjenner jeg ingenting. Kun litt ømme pupper, og det får jeg før mensen også.

Har lovet selv å ikke teste før godt over mensen skulle meldt sin ankomst, så dvs en uke med venting
 
Jeg var på ultralyd 8 desember, i uke 10, men fosteret var ikke større enn 7 uket. Hadde en del komplikasjoner etter Cytotec og er en av de som fikk infeksjon i livmoren. Har derfor nesten ikke hatt blødningsfrie dager etter MA og ingen prøving i desember. Tror jeg har mensen nå og det har jeg hatt i snart en uke. Ser frem til å bli ferdig med den slik at vi kan begynne å prøve igjen. Jeg håper jeg blir gravid på første forsøk, selv om jeg frykter det tar lang tid denne gangen også. Vet allerede at jeg ved et neste svangerskap kommer til å være veldig redd for at det skal gå gale.
 
Hadde MA i begynnelsen av desember og (og SA i august). Har blødd siden da, men siste dager litt mindre så forhåpentligvis klar for å prøve igjen straks.. om jeg orker:/ gravid i et halvt år uten "belønning" kjennes helt dritt ut, og tanken på å bli gravid og gå gjennom 12 uker i spenning igjen frister ikke så veldig..
 
Hadde MA i begynnelsen av desember og (og SA i august). Har blødd siden da, men siste dager litt mindre så forhåpentligvis klar for å prøve igjen straks.. om jeg orker:/ gravid i et halvt år uten "belønning" kjennes helt dritt ut, og tanken på å bli gravid og gå gjennom 12 uker i spenning igjen frister ikke så veldig..
Huff.
Kjipt halvt år.. Men får håpe belønningen da blir ett knirkefritt neste svangerskap?!!![emoji173]
 
Hadde MA i begynnelsen av desember og (og SA i august). Har blødd siden da, men siste dager litt mindre så forhåpentligvis klar for å prøve igjen straks.. om jeg orker:/ gravid i et halvt år uten "belønning" kjennes helt dritt ut, og tanken på å bli gravid og gå gjennom 12 uker i spenning igjen frister ikke så veldig..

Jeg forstår godt den der. Var gravid hele 2015 og fødte i mai 2016. Var temmelig utslitt og det sitter laaangt inne å begynne på nytt

Hører vel ikke helt til her, en liten kjemisk (? Rotete syklus) i romjula med en cysteruptur på toppen men satser på at neste positive gtest gir en bedre opplevelse!
 
Jeg forstår godt den der. Var gravid hele 2015 og fødte i mai 2016. Var temmelig utslitt og det sitter laaangt inne å begynne på nytt

Hører vel ikke helt til her, en liten kjemisk (? Rotete syklus) i romjula med en cysteruptur på toppen men satser på at neste positive gtest gir en bedre opplevelse!
Huff..Håpe neste spire ikke tuller så mye :)
 
Da fikk jeg testene i posten i går, og g-testene er iallefall helt negativ, får ikke streksyn engang :-D første gang jeg tester etter sa, så vet ikke når den ble negativ. Men begynte og blø litt igjen på mandag, så vet ikke om det er en veldig mild mens eller om det bare er pga operasjonen for 1 uke siden. Gleder meg til normal syklus igjen.
 
Huff..Håpe neste spire ikke tuller så mye :)

Fikk et knøtt i april 2016, den gang gikk det på første forsøk og var helt knirkefritt .. nå derimot!! Jeg kjenner stor beundring for alle som går gjennom dette og som holder ut.. men jeg vet jo også hvor fantastisk det blir til slutt om man lykkes.. så mye blandede følelser..
 
Back
Topp