Vi som mistet i desember, men prøver igjen

Hei!
Vet ikke om jeg går under desember eller januar, jeg.
Fant ut i midten på november at vår lille tulle skulle bli storesøster til sommeren, men mistet litt den gravid-følelsen rett før jul. Forrige lørdag skulle vi på tidlig ul(11+3), men den lille hadde sluttet å vokse 8+5/9+0, altså like før jul..
Fikk Cytotec på mandag, og jeg tror kroppen kvittet seg med det meste den kvelden. Nå blør jeg som en vanlig mensen, men med en del slim (er dette normalt?), og av og til noen bittesmå koagler, spesielt på natt.
Vi prøvde ikke, men det var en svært ønsket baby.
Vi har derfor bestemt oss for å faktisk prøve så fort kroppen har kommet seg, og vi er psykisk klare for det.

Krysser fingrene for mange fine streker i løpet av våren :Heartred
 
I går var heldigvis blødningen over. Aner ikke når EL vil komme. Monitoren er det ingen vits å bruke enda, og andre el-tester har jeg ikke. Vi får bare kose oss når vi har lyst, og satse på at det kan klaffe.
 
Gratulerer så mye!:Heartred Blei du gravid før du fikk mensen igjen?
Takk!

Ja, hadde eggløsning rundt nyttårsaften - fire uker etter første blødningsdag i sa, ingen mens imellom. Hadde positiv graviditetstest frem til 5. Januar, så HCG hang lenge i, men fikk altså eggløsning selv om det ikke var helt borte.
Pleier aldri å kjenne eggløsning før, men denne gangen hadde jeg så sterke smerter (type menssmerter) at jeg ikke fikk sove om natten. Trodde så klart det var mensen som kom, men når den ikke kom kjøpte jeg digitale el-tester som ble positive etter et par dager.
 
Takk!

Ja, hadde eggløsning rundt nyttårsaften - fire uker etter første blødningsdag i sa, ingen mens imellom. Hadde positiv graviditetstest frem til 5. Januar, så HCG hang lenge i, men fikk altså eggløsning selv om det ikke var helt borte.
Pleier aldri å kjenne eggløsning før, men denne gangen hadde jeg så sterke smerter (type menssmerter) at jeg ikke fikk sove om natten. Trodde så klart det var mensen som kom, men når den ikke kom kjøpte jeg digitale el-tester som ble positive etter et par dager.
Gratulerer til deg Frysepinn! Dette er kjempebra!! Jeg har også blitt graiv på første forsøk begge gangene jeg prøvde, men mistet i MA begge gangene. Er en helt frisk, ikke-røky/snus og drikker ikke 28 åring som trener og har en sunn vekt. HCG er ute av kroppen min under to uker etter utskrapning, og håper jeg snart får EL! :)
 
Blææææ, trodde jo det var tr som var kommet forrige uke, men nå har jeg begynt og blø litt igjen. Og el testene er langt fra positive, skal egentlig ha el på tirsdag eller onsdag, men får se om det blir sånn når jeg blør nå :p fan at alt trekker sånn ut og er helt fucka etter sa'en..
 
Jeg fikk masse EL-slim på onsdag og fram til i dag. Da jeg ble gravid i november var EL to døgn etter siste dag med slim. Håper det er sånn nå også [emoji4] Ikke godt å vite om kroppen fortsatt er i ulage etter MAen.
 
Prøver og er lei allerede... sur og lei fordi vi prøvde lenge også gikk det filleveien men håper det blir bedre da noe av stresset i livet har gått ut;)
 
Fikk vite at det ikke var liv laga 20. des, med utskrapning 4. janaur. Var hos gyn i går som sa jeg har eggløsning any moment. Så her prøver vi igjen. Gynekologen min som har vært sjef for føde og kvinneklinikken på ullevål og vært overlege med Ph.d. sa at det ikke er noooe stress å bli gravid før mens, så det er bare å kjøre på.
 
Fikk vite at det ikke var liv laga 20. des, med utskrapning 4. janaur. Var hos gyn i går som sa jeg har eggløsning any moment. Så her prøver vi igjen. Gynekologen min som har vært sjef for føde og kvinneklinikken på ullevål og vært overlege med Ph.d. sa at det ikke er noooe stress å bli gravid før mens, så det er bare å kjøre på.

Vond beskjed å få.... Lykke til, håper den sitter raskt :) Og blir sittende :) Godt med en gynekolog som har god erfaring.
 
Jeg er inne i den femte uka etter MAen. Mensen har jeg fortsatt ikke fått.

For snart 2 uker siden kom EL-slimet. Vi hadde sex forrige helg.

I går tror jeg at jeg var 8dpo. På morgenen fikk jeg en svaaak g-test.

Jeg aner ikke om det skyldes resterende hcg etter MAen eller ny baby.

Derfor blir det ny test i morgen for å se om den er sterkere/svakere.
 
Jeg er inne i den femte uka etter MAen. Mensen har jeg fortsatt ikke fått.

For snart 2 uker siden kom EL-slimet. Vi hadde sex forrige helg.

I går tror jeg at jeg var 8dpo. På morgenen fikk jeg en svaaak g-test.

Jeg aner ikke om det skyldes resterende hcg etter MAen eller ny baby.

Derfor blir det ny test i morgen for å se om den er sterkere/svakere.
Håper den er sterkere og at det er en ny liten spire på gang :)
 
Back
Topp