Skravletråd Januar

Æsj det er tidlig[emoji13] håper dagen og kvelden går greit allikevel!
Kommet meg fra jobb til møte i alle fall. Vel, et par min før møte i alle fall, så minipause.

Lillejenta har fått feber og skikkelig vondt av vaksinen ida stakkars :(

Jeg har hodepine, må sove! Men Lillejenta ligger på puppen, og jeg får ikke sove da. Må bare vente til hun har fått nok. Hun slipper innimellom, smatter litt og strekker på seg, så er det tilbake til puppen igjen.
Gode lille jenta mi <3

Har dere noen gang lagt merke til hvor plagsomme armene kan være når man ikke får sove? Altså, hvor gjør man av dem? :eek:

Jepp det er de nok :) hadde henne med på klatring idag. Jeg kan ikke klatre da men hun vil vi jo skal begynne snart:) hun storkosa seg i hallen med alle ungene selv om hun ikke ville teste å klatre idag

Så artig at hun vil utforske så mye[emoji1] hun har vel klatring i genene etter sin far[emoji28]

Jeg har hodepine, må sove! Men Lillejenta ligger på puppen, og jeg får ikke sove da. Må bare vente til hun har fått nok. Hun slipper innimellom, smatter litt og strekker på seg, så er det tilbake til puppen igjen.
Gode lille jenta mi <3
Håper du fikk sove til slutt [emoji8]

Ermene er litt sånn bobob. Innimellom om jeg finner en perfekt stilling, er de greie. Mens andre ganger skulle jeg vært forut dem. Da er de i veien gitt for en god stilling [emoji23]

For sent ut av senga for jeg klarer ikke legge fra meg et par saker fra styremøtet i korpset i går og Googlet og tenker.

Og går tida litt... Så går den litt mer, og klokka er allerede over halv åtte. Og jeg har ikke begynt p lage frokost og mellomste har ikke gjort msttelekse (gjort ekstra lekse men ikke leksa. Litt kaos her for far alene med tre barn og en fotballtrening åpenbart. Ikke hun som var på trening så jeg skjønner ikke helt, men må i alle fall gjøres nå)

Yngste som ble avspist med "puppe kan vi gjøre oppe i sofaen" når hun ville ta puppen min på stellebordet, husket den gitt og låser meg til sofaen.

Og jeg må lage frokost og mannen har dradd for å rekke et møte og jeg er fortsatt så sur for at guttungen trolig ikke får uniform til 17. Mai og sommersamling, og vil nekte totalt på at noen av juniorene får og resten ikke for det er så smertefullt vondt at jeg ikke skjønner at de tenker tanken engang!

Og alle er stressa og sure og morgenen er et lite..... Vel. I alle fall ikke hyggelig.

Tapen nedover armen min minner meg på smerten som i utgangspunktet alltid gir meg dårlig humør og jeg kjenner at dette innlegget var hakket mer utleverende enn hva godt er på åpent nett, så ikke siter hver så snill, jeg sletter det muligens snart.

God morgen.

Back
Topp