Skravletråd Januar

Vært hos frisør med ungene. Kort bob på minste og litt lengre på eldste. Nydelige ble de. Nå er jeg svimmel og sliter litt egentlig. Visker hele tiden det jeg skriver... Vanskelig å følge .ed nå. Lager middag også gitt. Svetten renner i svimmelhrten kjrnner keg. Drit i å viske nå gitt. Sorry!
Frisør på guttungen her også . Han var over seg av glede av frisørstolen som var en motorsykkel ;)huff håper formen din kommer seg. Hva hadde dere til middag ?

Åhh fikk sebra sengesett til 249,- . Ser det koster 549,- på jollyroom . Kjøpte et sett til hver :)

Takk <3
Har fått alliert meg med noen som skal se på det fra nav sammen med meg snart heldigvis. Men så er det en søknad som gir meg litt hodebry, men jeg tror det handler om tall. Jeg bare føler meg litt alene. Andre folk får hjelp av sine partnere, det gjør ikke jeg. Da må jeg isåfall oversette alt til engelsk først, og det er mange ord og uttrykk som jeg ikke vet hva er på engelsk, og sånn går dagene da.

Så bra [emoji173]️ Håper virkelig du får den hjelpen du trenger når for å slippe å styre med alt dette. Det må slite på deg :(

I dag er det fint vær, og her jeg ligger på soverommet så ser jeg sola leke i snøen. Jeg tenker på våren! I år vil jeg være litt bedre forberedt når det gjelder hva jeg skal dyrke. Gulrøtter, selvfølgelig, men hva mer? Tenke, tenke, tenke....

Sukkererter, vårløk?

Høres ikke bra ut :(
Er dette vanlig, eller er du syk?
Nja. Svimler litt innimellom. Men ikke så ille som det var tidligere nå. Bedre nå :) Vet ikke om det ble for mye i dag eller noe. Har vært veldig vond i hodet også så. Men tok b12 i går. Gjerne den som har gjort litt :) Bedre nå. Ikke skjelven og svettetokter [emoji2]

Takk - vet jo at det ikke er farlig, bare hodet klarer ikke være rasjonelt [emoji85]
Åååh!!! Er du? [emoji7] gleder meg til å se [emoji173]️

Skjønner deg godt jeg :p hodet klarer ikke være rasjonelt når frykt setter inn. Men di klarer det fint :) jeg har troa [emoji8]

Jepp, mannen tok begge ungene med til bhg levering idag så jeg fikk noen timer sytid :D så da fikk jeg fullført alt til deg og alt til syn :D tar bilder når ungene er lagt seg :) så ordner vi med betaling og når du er klar ;)

Frisør på guttungen her også . Han var over seg av glede av frisørstolen som var en motorsykkel ;)huff håper formen din kommer seg. Hva hadde dere til middag ?
Uh! Kul stol da!
Bedre nå ja :D
Hadde bare potet med grønnsaker. Brun saus og tjukke pølser. Dere da?

Så bra [emoji173]️ Håper virkelig du får den hjelpen du trenger når for å slippe å styre med alt dette. Det må slite på deg :(
Ja det gjør det. Men jeg har vært alene hele veien, fra første legetime da jeg var 18, der jeg ba om utredning, og i alle årene etter. Jeg har ikke hatt noen som kunne hjelpe meg med noe. Det er klart at det føles godt å vite at jeg har fått det til alene, men mest av alt ensomt. Men en kan vel ikke få alt. Jeg vet jo egentlig godt at jeg er heldig som har alt det jeg har likevel :)

Nja. Svimler litt innimellom. Men ikke så ille som det var tidligere nå. Bedre nå :) Vet ikke om det ble for mye i dag eller noe. Har vært veldig vond i hodet også så. Men tok b12 i går. Gjerne den som har gjort litt :) Bedre nå. Ikke skjelven og svettetokter [emoji2]
Det er bra :)
Fikk du noe bra i kista?

Da er de nok mer klare for organisert opplegg[emoji4]

Jepp det er de nok :) hadde henne med på klatring idag. Jeg kan ikke klatre da men hun vil vi jo skal begynne snart:) hun storkosa seg i hallen med alle ungene selv om hun ikke ville teste å klatre idag

Ja det gjør det. Men jeg har vært alene hele veien, fra første legetime da jeg var 18, der jeg ba om utredning, og i alle årene etter. Jeg har ikke hatt noen som kunne hjelpe meg med noe. Det er klart at det føles godt å vite at jeg har fått det til alene, men mest av alt ensomt. Men en kan vel ikke få alt. Jeg vet jo egentlig godt at jeg er heldig som har alt det jeg har likevel :)

Huff :( ekstra slitsomt når du har vært alene om det så lenge. Hvor gammel er du nå?

Skjønner deg godt jeg :p hodet klarer ikke være rasjonelt når frykt setter inn. Men di klarer det fint :) jeg har troa [emoji8]

Jepp, mannen tok begge ungene med til bhg levering idag så jeg fikk noen timer sytid :D så da fikk jeg fullført alt til deg og alt til syn :D tar bilder når ungene er lagt seg :) så ordner vi med betaling og når du er klar ;)

Må bare klare det for Ibo skal være med [emoji23]

Så deilig han tok seg av det [emoji5]
Gleder meg til å se [emoji7][emoji173]️

Må bare klare det for Ibo skal være med [emoji23]

Så deilig han tok seg av det [emoji5]
Gleder meg til å se [emoji7][emoji173]️

Da er du tøff før døtrenes del ;) både ibo og mageboeren [emoji16]

Back
Topp