Tidlig ultralyd

Åh! Det er jo ikke lenge til! Så spennende :D Hold oss oppdatert da :)
Ikke lenge i det hele tatt [emoji1] Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert [emoji108] Må liksom bare vite om det lever noen der inne og alt står bra til [emoji13] Innimellom skulle jeg ønske vi fikk vindu ved graviditeten så vi kunne følge med selv [emoji23]

Ikke lenge i det hele tatt [emoji1] Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert [emoji108] Må liksom bare vite om det lever noen der inne og alt står bra til [emoji13] Innimellom skulle jeg ønske vi fikk vindu ved graviditeten så vi kunne følge med selv [emoji23]

Det blir nok veldig godt å få en bekreftelse! Kjenner at jeg trenger å få den bekreftelsen selv. Når jeg har vært på TUL skal vi fortelle de nærmeste om graviditeten. Gleder meg❤️ Det er enda litt uvirkelig at noen liksom vokser inni der synes jeg :wideyed: Helt enig med deg, vi skulle hatt et vindu:hilarious:

Har bestilt UL når jeg er 12+6 [emoji4]
Men vurderer en før den tid også...

Satser på TUL i uke 7 etter anbefaling fra min gynekolog.

Skal på tul neste fredag. Da er jeg 8+0. Grugleder meg!! [emoji51] Håper den lille har det bra [emoji173]️

Jeg var i går. Måtte rett og slett se det for å tro på det [emoji85] Ville se om alt var i orden og om det er en eller fler [emoji14] Ble flyttet litt tilbake, så terminen vipper mellom 29/8 og 1/9.

Var til lege i dag og blei satt opp på første kontroll 2 februar :) Han snakket da om invendig UL så blir kanskje det da... 5+5 nå :)

Skal inn ved 6 uker første gang. Regner med det blir ukentlig i første trimester siden jeg har mistet så mange ganger

Så spennende [emoji4] ja med innvendig får man best bilder så tidlig [emoji4]

Ja hører de sier det :) Men noe skeptisk da jeg har bakovervendt livmor så var usikkert på hvor bra de kan bli. Men veldig spent :D å er knapt noen uker til jo.

Ja hører de sier det :) Men noe skeptisk da jeg har bakovervendt livmor så var usikkert på hvor bra de kan bli. Men veldig spent :D å er knapt noen uker til jo.
Da må de bruke proben annerledes, ellers kan det se tomt ut selv om alt er bra

Har bestilt tidlig UL til uke 12+6, leeenge til! Ettersom jeg er så dårlig så har jeg lyst til å prøve å få en UL i løpet av kommende uke bare for å se at det er noe der så mulig det blir en nå rundt uke 7[emoji4]

Back
Topp