Tidlig ultralyd

Morslykke

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Skal dere på tidlig ultralyd? Jeg var ikke på dette sist, men vil kanskje denne gang, hvilken uke tenker dere?

Jeg bestiller nok i mellom uke 8-11, syns det var godt å få en bekreftelse før vi fortalte familien. Ting kan jo skje etter det også, men om jeg opplever SA etter uke 8 vil jeg nok oppleve det som fint å ha delt med noen.

Skal dere på tidlig ultralyd? Jeg var ikke på dette sist, men vil kanskje denne gang, hvilken uke tenker dere?
Har vært i begge mine forje. Å begge rundt uke 9, med første for å finne ut hvor langt jeg var på vei, og med nr 2 pga en liten blødning. Blir nok denne gang og rundt uke 9-10.

Jeg tenker å ta men avventer litt å bestille. Har slitt med ekstrem kvalme i begge de to første svangerskapene fra rundt uke 8 og har da pleid å få UL når jeg har vært innlagt for intravenøs behandling. En av gangene tok vi forøvrig privat UL i tillegg, med full analyse/diagnostikk og 3D, det var utrolig betryggende så mulig det blir det i tillegg og da rundt uke 12... på sykehuset sjekker de bare fort så tidlig har jeg inntrykk av...

Ja! Må få roet litt av nervene, så blir nok et sted mellom 9 og 12 uker.
Hadde tidlig ul i uke 11 sist.

Jepp, uke 8 og 12[emoji56] vil ta uke 12 før vi forteller alle om graviditeten, men klarer ikke å vente helt til da så blir nok en i uke 8 også[emoji85]

Jeg hadde bestilt TUL i uke 9, men da mistet jeg 2 dager før så denne gangen vil jeg ha i uke 7 [emoji4]

Jeg er blitt henvist til tidlig UL nå for å sjekke termin, gleder meg [emoji3]

Jeg er blitt henvist til tidlig UL nå for å sjekke termin, gleder meg [emoji3]

Måtte du få legetime og fikk henvisning der? Lurer bare på om jeg kan ta en telefon til legen å be om henvisning...tenkte meg egentlig ikke til legen før uke 12 pga blodprøver som skal tas da..

Måtte du få legetime og fikk henvisning der? Lurer bare på om jeg kan ta en telefon til legen å be om henvisning...tenkte meg egentlig ikke til legen før uke 12 pga blodprøver som skal tas da..

Jeg måtte ha legetime for å justere noen medisiner, så da spurte jeg om henvisning samtidig. Tror det er litt forskjellig praksis på forskjellige steder, bare ring og hør om du må ha time da vettu [emoji3]

Flere som har bestillt time til TUL enda? :) Litt over 2 uker til jeg skal ❤️

Back
Topp