Kommet meg fra jobb til møte i alle fall. Vel, et par min før møte i alle fall, så minipause.Æsj det er tidlig[emoji13] håper dagen og kvelden går greit allikevel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommet meg fra jobb til møte i alle fall. Vel, et par min før møte i alle fall, så minipause.Æsj det er tidlig[emoji13] håper dagen og kvelden går greit allikevel!
Det gjør jegMulig det, men lilla liker jeg ikke.
Var kaldtHuttemegtu[emoji31][emoji31]
huff hvor gammel er hun og hvilken vaksine er det ?Lillejenta har fått feber og skikkelig vondt av vaksinen ida stakkars![]()
huff hvor gammel er hun og hvilken vaksine er det ?Lillejenta har fått feber og skikkelig vondt av vaksinen ida stakkars![]()
Samme her, må snart planlegge litt[emoji1]
Agurk, paprika, tomater, meloner[emoji173]️
Det har jeg[emoji4] Har du?
Åhh fikk sebra sengesett til 249,- . Ser det koster 549,- på jollyroom . Kjøpte et sett til hver![]()
Gikk heldigvis til sluttog nå har vi kjøpt flere sekker sand
![]()
Jepp det er de nokhadde henne med på klatring idag. Jeg kan ikke klatre da men hun vil vi jo skal begynne snart
hun storkosa seg i hallen med alle ungene selv om hun ikke ville teste å klatre idag
Ja, det er jo strødd de fleste plasser, men det smelter litt, renner litt vekk, fryser på natta... Ja...
Noe sånn.Snaaart vår.....snaaart vår![emoji28]
Uff da. Håper hu er bedre i dag [emoji169]Lillejenta har fått feber og skikkelig vondt av vaksinen ida stakkars![]()
Håper du fikk sove til slutt [emoji8]Jeg har hodepine, må sove! Men Lillejenta ligger på puppen, og jeg får ikke sove da. Må bare vente til hun har fått nok. Hun slipper innimellom, smatter litt og strekker på seg, så er det tilbake til puppen igjen.
Gode lille jenta mi <3