Amming lenger enn 2år

Ja.

Eldste sluttet like før han var to, men mellomste ammet jeg halvannen mnd etter hun ble to

Og yngste, hun ble to i jula og har åpenbart ingen planer om å slutte...

Ja.

Eldste sluttet like før han var to, men mellomste ammet jeg halvannen mnd etter hun ble to

Og yngste, hun ble to i jula og har åpenbart ingen planer om å slutte...
Hehe yngste din er som mi. De er jo også jevngamle .

Minsten ble ammet til et par måneder etter han fylte to. På slutten var det ikke så ofte, kanskje et par ganger i uka.

Hadde lyst å amme, men mistet melken da jeg var gravid med minste. Men puppen er fortsatt kosen til han som ble 2 i september, men han husker ikke hvordan han skal få melk ut, så han bare kniper:p

Ja, ammet lillebror til han var 2,5 år :) Puppen er fortsatt kos, men nå bare holder han rundt den under bhen min [emoji12]

Ja, jeg sluttet nettopp å amme vesla på 2,5år. Hun ville ikke ha mer, antagelig fordi jeg ble gravid, og melka forsvant. Hvis ikke hadde jeg fortsatt en stund til.

Ja, jeg sluttet nettopp å amme vesla på 2,5år. Hun ville ikke ha mer, antagelig fordi jeg ble gravid, og melka forsvant. Hvis ikke hadde jeg fortsatt en stund til.
Det samme skjedde her med guttungen når jeg var gravid med frøkna. Brått ble det en slutt,og han ville ikke ha. :)

Det samme skjedde her med guttungen når jeg var gravid med frøkna. Brått ble det en slutt,og han ville ikke ha. :)

Hun spør nå og da enda, men det virker som om at hun har glemt teknikken.

Godt å se at vi er flere, det virket som "alle" slutter rundt året liksom så det er så uvanlig å holde på "så lenge" som jeg gjør

Jeg fikk jo kommentarer på "å holde på enda" allerde før hun var året

Har planer om å amme lillegutt ihvertfall ut året [emoji4] han blir straks 19 mnd ^^

Back
Topp