Vis vedlegget 240324
Der var løpet mitt kjørt. Testane er på retur og tempen er lav så har gitt opp denne pp.
Barre og vente på heksa som er venta mandag.
Har mista alle symptomer som jeg hadde.
Så kjedelig!
Jeg håper det ikke stemmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 240324
Der var løpet mitt kjørt. Testane er på retur og tempen er lav så har gitt opp denne pp.
Barre og vente på heksa som er venta mandag.
Har mista alle symptomer som jeg hadde.
Venter spent... ikke stresset, og egentlig ingen store forventninger om at det sitter en spire allerede nå. Men gøy med litt spenning
Har en del symptomer, men tror kroppen bare spiller et puss med meg![]()
Spennende
Det er nå symptomjakten begynner![]()
Det er jo unektelig spennende og gøy!
Hadde ikke du testet positivt? Eller husker jeg feil nå?

Så gøy!!Jo, begynte å få strek på fredag, og dette er dagens test på ikm
Nå begynner jeg å skjønne det, men det er uvirkelig og rart. Jeg håper for alt i verden at jeg går hele løpet ut.![]()
Så gøy!!klart dette går veien!
Husker det føltes helt uvirkelig da vi skulle ha nr 3.
Hadde på en måte lagt alt dette med flere barn på hylla, og innfunnet meg med at vi ikke skulle ha flere. Men lysten og ønsket var jo der.
Etter å ha smurt gubben over lenger tid, var han med på det! O’lykke!
Jeg tror ikke jeg helt skjønte det før minsten faktisk var født. Det føltes så uvirkelig hele svangerskapet!
Og jeg har en følelse av at det vil føles like rart ut nå. Vi skulle jo hvertfall ikke ha flere barn. (Han har også ei fra før).
Men gubben har tullet om dette i lang tid, skjønte at det lå mer bak... og vipps var vi enige om å prøve på nok en liten. Men dette blir den aller siste altså!! Haha![]()

Hehe, dette blir siste her og!
Det er første for samboeren min, og han sa alltid før han traff meg at han ville ha 1, maks 2 barn. og så fikk han 2 med en gang, og vi vil ha en sammen, så vi er allerede på pluss-siden
Jeg tuller med at jeg vil ha nr 4 og, men det nekter han helt
Jeg var ikke forberedt i det hele tatt i fjor sommer når den satt på første forsøkdenne gangen føles det annerledes. Jeg er mer innstilt på baby, men redd for St noe skal gå galt.
Det finnes ingen garanti, og jeg skal prøve å ikke stresse meg opp med uro-tanker.
Men jeg henger nok her inne en stund til før jeg prøver meg på september-forum![]()
Burde den steget i dag dersom el faktisk var i går? Hadde også litt blødning/spotting etter toalettbesøk i går kveld.Tempen skal stige tre dager på rad etter el. Det er det eneste sikre tegn på at el faktisk har værtDette er min aller første pp som jeg temper. Ut i fra el-tester så skulle min el vært i går, men tempen er jo fortsatt lavBurde den steget i dag dersom el faktisk var i går? Hadde også litt blødning/spotting etter toalettbesøk i går kveld.
Da må jeg vel bare vente å se hva som skjer da! Negativ el-test idag også. Kjenner at dette blir så altoppslukende og blir redd at kroppen ikke er helt med lengerTempen skal stige tre dager på rad etter el. Det er det eneste sikre tegn på at el faktisk har værtkan det være kroppen har prøvd på el og ikke fått det til? Ellers så ser jeg du har hule sirkler de siste dagene - har du tempet til vanlig tid, eller rapportert andre ting som påvirker tempingen? Tempen kan også få en liten dipp ved selve el. Kanskje den vil begynne å stige i morgen.
![]()
De hule sirklene er nok fordi jeg ikke temper helt til samme tid, i går ble det en time tidligere enn vanlig, og i dag 40 min før. Litt vanskelig å få det helt til samme tid med en 2åring som ikke våkner til samme tid hver dagKjenner meg igjen i det. Har selv en toåring som påvirker tidspunktet for temping! Min forrige kurve så ganske merkelig ut, men fikk likevel et tydelig hopp i temp etter el! Blir spennende å se temp i morgen da hvertfallDa må jeg vel bare vente å se hva som skjer da! Negativ el-test idag også. Kjenner at dette blir så altoppslukende og blir redd at kroppen ikke er helt med lengerDe hule sirklene er nok fordi jeg ikke temper helt til samme tid, i går ble det en time tidligere enn vanlig, og i dag 40 min før. Litt vanskelig å få det helt til samme tid med en 2åring som ikke våkner til samme tid hver dag
Takk for svar
![]()
Nydelig!! Bilde av testen?![]()
Rimelig fornøyd med økningen i dag [emoji1] Håper bare den holder seg høy! Syns kanskje jeg kunne se noe ultrasvakt på testen i dag, siste testen jeg har [emoji51] Mulig det bare var skygge. Må nok skaffe noen nye i løpet av dagen!
Ser lovende ut!!![]()
Rimelig fornøyd med økningen i dag [emoji1] Håper bare den holder seg høy! Syns kanskje jeg kunne se noe ultrasvakt på testen i dag, siste testen jeg har [emoji51] Mulig det bare var skygge. Må nok skaffe noen nye i løpet av dagen!
![]()
Nydelig!! Bilde av testen?![]()