lusemus 71
Forumet er livet
Oh no
Jeg håper virkelig du tar feil![]()
Har ikkje bomma enda men det hadde vert topp om det var feil.
Er så dritt lei og bli skuffa og skuffa. På 4 år og 4 graviditeter og barre nedgang. Slik er det barre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh no
Jeg håper virkelig du tar feil![]()
Har ikkje bomma enda men det hadde vert topp om det var feil.
Er så dritt lei og bli skuffa og skuffa. På 4 år og 4 graviditeter og barre nedgang. Slik er det barre![]()
Nei så dritt, synes virkelig du skulle begynt på støtte medisiner fra positiv test.Vis vedlegget 240324
Der var løpet mitt kjørt. Testane er på retur og tempen er lav så har gitt opp denne pp.
Barre og vente på heksa som er venta mandag.
Har mista alle symptomer som jeg hadde.
Får ikkje hjelp. Einaste veien er utlandet. Det vil ikkje gubben.Huff, jaSkjønner det
får du noe hjelp?
Får ikkje hjelp. Einaste veien er utlandet. Det vil ikkje gubben.
Ikke mye opp, men tempen gikk litt opp idag![emoji5] Til tross for iiiiskaldt soverom!! Så da HÅPER jeg EL var igår og at tempen fortsetter å stige imorra!!!
![]()
Respekterer hvis du ikke ønsker å fortelle, men hvorfor får dere ikke hjelp?
Jeg har søkt hjelp og fikk den dårlige behandlingen første gangen. Vart gravid samme mnd og fikk UL og bekrefta at det ikkje var liv der. Og under den timen kjefta eg på dei 2 legane som var der. Dei fikk det som det sang etter. Og den timer varte i 1 time . Der fikk jeg total utredning med ny time til UL og god resultater. Dei fant ingen feil.
Den legen jeg hadde hang seg opp i min alder og undersøkelsen var kun UL. Ingen blodprøve og ingen spørsmål om min syklus. Barre alderen min legen hengte seg opp i.
Har tatt blodprøver i etter tid som er fin. Det legane kan sei er at egga som er grunnen. Men der kan være eit som vil som dei sa.
Jeg har faktisk samme temp, og positiv eltest igår, iiiiskaldt soverom inatt og tempen gikk opp. Så håper også el var igår for meg [emoji4][emoji1]
Jeg hadde negativ EL-test igår, utpå dagen! Så håper egget slapp igår tidlig! Tempen gikk jo ned igår, selvom det var bare 0,02[emoji12] du hadde nok EL igår eller i natt! Håper din også fortsetter å stige!
Vanskelig det med temp på rommet! Når jeg la meg igår kveld var det -2 ute, så jeg satte opp vinduet! Når jeg sto opp idag var det -18 ute!! Så ikke rart jeg var kald[emoji23][emoji23]
Jeg fikk faktisk veldig positiv eltest idag tidlig [emoji37] håper den blir negativ ikveld.
-18 grader ja! Haha da skjønner jeg det var kaldt! Ovnen røk her igår, men det var ikke i nærheten av så kaldt som det[emoji23] uansett rart hvordan kroppstemperaturen kan stige når jeg føler jeg har fryst i hele natt [emoji85]
Da ville jeg valgt en annen lege. Hvilket område bor du i? Det må finnes andre leger i det området som er mer imøtekommende?
Den øker jo pga progesteronen som produseres, men ja, enig at det er rart at den stiger når man blir veldig kald! Men kan jo være at romtemperaturen holder tempen litt mer nede enn hvis man ikke frøs! Vi har ikke ovn på soverommet heller! I natt blir det lukket vindu og soveromsdøren åpen[emoji12] nå har temperaturen sunket til -20, og det er jo som regel enda kaldere på natta!
Bor 4 timer fra nermare private Gyn.