Vi som temper

Venter spent... ikke stresset, og egentlig ingen store forventninger om at det sitter en spire allerede nå. Men gøy med litt spenning:D
Har en del symptomer, men tror kroppen bare spiller et puss med meg :p

Vedlegg

• 23DB5BA8-7BE0-496B-8B20-9E632594EE79.jpeg
    23DB5BA8-7BE0-496B-8B20-9E632594EE79.jpeg
    163,8 KB · Visninger: 110
Har ikkje bomma enda men det hadde vert topp om det var feil.

Er så dritt lei og bli skuffa og skuffa. På 4 år og 4 graviditeter og barre nedgang. Slik er det barre :(

Huff, ja :( Skjønner det :( får du noe hjelp?

Vis vedlegget 240324
Der var løpet mitt kjørt. Testane er på retur og tempen er lav så har gitt opp denne pp.
Barre og vente på heksa som er venta mandag.
Har mista alle symptomer som jeg hadde.
Nei så dritt, synes virkelig du skulle begynt på støtte medisiner fra positiv test.

Venter i spenning på el og tok derfor tempen når jeg våknet i 3- halv 4-tiden. Da var den på 36.75 (normalt på 36.3) og jeg tenkte at "jippi, nå har jeg hatt el"! Tok tempen til vanlig tid 0730 og da var den gått ned til 36.3 igjen. Hva skjer med det? Trodde tempen steg utover morgenen og ikke sank? Har alltid el på cd 12, men ser da ut som den utgår denne mnd? Skjønner ikke noe!

Vedlegg

• Screenshot_20180109-095038.png
    Screenshot_20180109-095038.png
    404 KB · Visninger: 101
Ikke mye opp, men tempen gikk litt opp idag![emoji5] Til tross for iiiiskaldt soverom!! Så da HÅPER jeg EL var igår og at tempen fortsetter å stige imorra!!!

20121ae6566ddc5f19d1a467a079ed0c.png

Begynner smått å komme tilbake hit. Begynt med temping igjen etter at blødningene avtok og vi kunne ha sex igjen. FF kommenterer at temperaturene varierer stort og at det kan være pga. manglende EL - hehe, no shit!
Screenshot_20180109-105520.jpg
Klør i fingrene til å få starte med Primolut i morgen, håper mensen kommer 21. januar og deretter Gonal f i 10 dager fra syklusdag 3.
Sist fungerte jo Gonal f SUPERT og jeg ble jo gravid❤

Respekterer hvis du ikke ønsker å fortelle, men hvorfor får dere ikke hjelp?

Jeg har søkt hjelp og fikk den dårlige behandlingen første gangen. Vart gravid samme mnd og fikk UL og bekrefta at det ikkje var liv der. Og under den timen kjefta eg på dei 2 legane som var der. Dei fikk det som det sang etter. Og den timer varte i 1 time . Der fikk jeg total utredning med ny time til UL og god resultater. Dei fant ingen feil.

Den legen jeg hadde hang seg opp i min alder og undersøkelsen var kun UL. Ingen blodprøve og ingen spørsmål om min syklus. Barre alderen min legen hengte seg opp i.

Har tatt blodprøver i etter tid som er fin. Det legane kan sei er at egga som er grunnen. Men der kan være eit som vil som dei sa.

Jeg har søkt hjelp og fikk den dårlige behandlingen første gangen. Vart gravid samme mnd og fikk UL og bekrefta at det ikkje var liv der. Og under den timen kjefta eg på dei 2 legane som var der. Dei fikk det som det sang etter. Og den timer varte i 1 time . Der fikk jeg total utredning med ny time til UL og god resultater. Dei fant ingen feil.

Den legen jeg hadde hang seg opp i min alder og undersøkelsen var kun UL. Ingen blodprøve og ingen spørsmål om min syklus. Barre alderen min legen hengte seg opp i.

Har tatt blodprøver i etter tid som er fin. Det legane kan sei er at egga som er grunnen. Men der kan være eit som vil som dei sa.

Da ville jeg valgt en annen lege. Hvilket område bor du i? Det må finnes andre leger i det området som er mer imøtekommende?

Jeg har faktisk samme temp, og positiv eltest igår, iiiiskaldt soverom inatt og tempen gikk opp. Så håper også el var igår for meg [emoji4][emoji1]

Jeg hadde negativ EL-test igår, utpå dagen! Så håper egget slapp igår tidlig! Tempen gikk jo ned igår, selvom det var bare 0,02[emoji12] du hadde nok EL igår eller i natt! Håper din også fortsetter å stige!

Vanskelig det med temp på rommet! Når jeg la meg igår kveld var det -2 ute, så jeg satte opp vinduet! Når jeg sto opp idag var det -18 ute!! Så ikke rart jeg var kald[emoji23][emoji23]

Jeg hadde negativ EL-test igår, utpå dagen! Så håper egget slapp igår tidlig! Tempen gikk jo ned igår, selvom det var bare 0,02[emoji12] du hadde nok EL igår eller i natt! Håper din også fortsetter å stige!

Vanskelig det med temp på rommet! Når jeg la meg igår kveld var det -2 ute, så jeg satte opp vinduet! Når jeg sto opp idag var det -18 ute!! Så ikke rart jeg var kald[emoji23][emoji23]

Jeg fikk faktisk veldig positiv eltest idag tidlig [emoji37] håper den blir negativ ikveld.

-18 grader ja! Haha da skjønner jeg det var kaldt! Ovnen røk her igår, men det var ikke i nærheten av så kaldt som det[emoji23] uansett rart hvordan kroppstemperaturen kan stige når jeg føler jeg har fryst i hele natt [emoji85]

Jeg fikk faktisk veldig positiv eltest idag tidlig [emoji37] håper den blir negativ ikveld.

-18 grader ja! Haha da skjønner jeg det var kaldt! Ovnen røk her igår, men det var ikke i nærheten av så kaldt som det[emoji23] uansett rart hvordan kroppstemperaturen kan stige når jeg føler jeg har fryst i hele natt [emoji85]

Den øker jo pga progesteronen som produseres, men ja, enig at det er rart at den stiger når man blir veldig kald! Men kan jo være at romtemperaturen holder tempen litt mer nede enn hvis man ikke frøs! Vi har ikke ovn på soverommet heller! I natt blir det lukket vindu og soveromsdøren åpen[emoji12] nå har temperaturen sunket til -20, og det er jo som regel enda kaldere på natta!

Den øker jo pga progesteronen som produseres, men ja, enig at det er rart at den stiger når man blir veldig kald! Men kan jo være at romtemperaturen holder tempen litt mer nede enn hvis man ikke frøs! Vi har ikke ovn på soverommet heller! I natt blir det lukket vindu og soveromsdøren åpen[emoji12] nå har temperaturen sunket til -20, og det er jo som regel enda kaldere på natta!

Det skal være rimelig kaldt før kjernetempen i kroppen går ned, men den synker jo når vi sover. Når man fryser/skjelver er det for at kroppen vil øke tempen [emoji1303]

Back
Topp