Håper du har hatt en super dag![]()
Dagen var helt topp[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har hatt en super dag![]()
Når de er så små så er det jo bare frilek som gjelder[emoji2] kan ikke stille krav så tidlig[emoji4]
God morgenGod morgen![emoji4]
Kjedelig . Veldig glatt ? Mye snø ?Ser dårlig ut for at han kommer seg ut. Noe som betyr at vi sliter da for vi har mange ærender. Hs og vaksine 1230. Og jeg skaø til fysio 15. Bhg henting 16 og klatring fra 16-18. Kjipt om føret setter stopper for alt.
2500 var en del. Hvorfor likte du den ikke ?Kengubarnet vil ha sort jakke til neste vinter, han fant en parkas i går som han likte men som jeg ikke likte så godt, jeg fant en jeg likte men med pris på 2500 utgikk den...
Blæ
Takk ❤God bedring[emoji170]
Får ikke jakke til det2500 var en del. Hvorfor likte du den ikke ?
Det er jo i meste laget ja. Selvom jeg skal innrømme guttungen har vel det er. Dog ikke betalt av meg. Så da blir det jo andeeledes . Kjøpte en dyr jakke i den prisklassen nylig , men på salgFår ikke jakke til det
Likte ikke lommene oppe og den ser vid ut
Kjedelig . Veldig glatt ? Mye snø ?
Oi huff. FarligJa. Regna i to dager. Og frøs over i natt. Veiene var ikke snøfri så blitt speilholke nå
Hadde jeg kjøpt en jakke kunne han nok fått det men det gjør jeg jo ikkeDet er jo i meste laget ja. Selvom jeg skal innrømme guttungen har vel det er. Dog ikke betalt av meg. Så da blir det jo andeeledes . Kjøpte en dyr jakke i den prisklassen nylig , men på salg
Kos degMannen kom seg opp. Utrolig nok.
Snill som han er tok han med seg begge ungene til bhg levering så får jeg brukt morgenen til å sy ferdig bestillingene![]()
Nei skjønner detHadde jeg kjøpt en jakke kunne han nok fått det men det gjør jeg jo ikke![]()
Men molo jakken han vil ha koster 1900 full pris daNei skjønner det
Nei det skjønner jeg . Her går det i mye mini a ture. Ikke noe kjøpt til fullpris .Men molo jakken han vil ha koster 1900 full pris da
De bare kjøpes ikke til full pris
Er mini a ture jeg har hatt lyst på lenge men finner ikke str så da måtte vi finne noe annetNei det skjønner jeg . Her går det i mye mini a ture. Ikke noe kjøpt til fullpris .
Mhm skjønner det. Molo fint også da . Sikler på Memini regnsett jeg nå da. Men de hadde ikke i frøkna sin str. DVs de hadde i 104 , men det blir liggende lenge . De hadde til guttungenEr mini a ture jeg har hatt lyst på lenge men finner ikke str så da måtte vi finne noe annet