våknet i dag til en utrolig vond pupp, høyresiden fra brystvorta og hele siden opp under armen. Hadde også litt feber og vondt i hodet.
Hadde en brystbetennelse for en uke siden, som eg endelig er kvitt, kan dette være en ny?
Er ikke rødt som det var sist, bare sjukt vondt. Har også et ganske stort sår på samme brystknoppen.
Lurte på om det er samme symptomer med overproduksjon/melkespreng? Siden eg drev å tømte brystet hele tiden pga betennelsen...
Huff, lite motiverende med amming når det er så mye startproblemer #klage
Hadde en brystbetennelse for en uke siden, som eg endelig er kvitt, kan dette være en ny?
Er ikke rødt som det var sist, bare sjukt vondt. Har også et ganske stort sår på samme brystknoppen.Lurte på om det er samme symptomer med overproduksjon/melkespreng? Siden eg drev å tømte brystet hele tiden pga betennelsen...
Huff, lite motiverende med amming når det er så mye startproblemer #klage
Jeg prøvde først å pumpe, men gjorde det verre da jeg har slitt med for mye melk; men håndmelket i dusjen det verste presset hvis lille sov og prøvde å legge han til så ofte som mulig og det hjalp da han suger bedre enn pumpen klarer å få ut av melk