God kveld
God kveld. Har du hatt en bra dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld
Jeg har kun strikket vrangbord, men det er samme greia der. Så jeg liker ikke å strikke vrangbord, jeg eier ikke konsentrasjon![]()
Kan ikke klage. Der?God kveld. Har du hatt en bra dag?
MhmSåå vanskelig å bestemme seg ja![]()
Begge delerHvor selger du klærne da? Fb grupper eller finn?
Fått solgt noe ?Begge deler
Det ble han å endelig spiste han litt også
Min spiser hjemmelaget men vil helst ja grandis..
Ble enkelt i dag med brød og lompe. Og så klart rekesalat og sprøstekt løk[emoji4] skikkelig dia vennlig[emoji28]
Lille O sitt rom:
![]()
![]()
Ibo sitt:
![]()
![]()
Vært hos legen med Ibo i dag pga magen hennes, time kl 15 - vi kom inn 45 min senere [emoji28][emoji28]
Spør meg om ei uke[emoji23]Håper jeg er like rolig rundt termin som du er [emoji3]
Jada, en gang i halvåret[emoji6] er ikke kjempe glad i pølser egentlig.Mmm....pølsefest er stas![emoji1]
Ikke jeg heller . Hvordan pølser og hva til ?Jada, en gang i halvåret[emoji6] er ikke kjempe glad i pølser egentlig.
Pleier alltid ta med noe å spise om vi må noen steder keg vet kan ta tid. Men ikke alltid det kan planlegges hellervar hun i bhg først?
Æsj, kjedelig å vente[emoji13]
MhmRart den er så poppis ennå[emoji28]
Noe jaFått solgt noe ?
Wienerpølser i lompe og brød med rekesalat og sprøstekt løk[emoji4]Ikke jeg heller . Hvordan pølser og hva til ?
Enkelt og godtWienerpølser i lompe og brød med rekesalat og sprøstekt løk[emoji4]