Var nok detHørtes lurt ut med hjemmedag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var nok detHørtes lurt ut med hjemmedag da
Var stort behov for detFlink kengu[emoji1319]
Mhm vi har for myeGreit å få det ut av huset![]()
Venting er kjeeedellg
Og lekekroken til ibo på lillesøsters rom [emoji16]
Hu skal ligge på rommet våres, så om ikke vi rekker det før fødsel så får pappaen skru den opp før vi kommer hjem[emoji85] er skummelt rolig denne gang[emoji87] akkurat ferdig med å vaske klær.og stresser ikke med resten heller[emoji28]
Det har jeg ikke spilt. Har prøvd noen andre, men går alltid tilbake til wow![]()
Jeg og! Heldigvis er det ikke så mange pinner med mønster, men ille nok. Liker å strikke mønster, men jeg blir distrahert og mister fokus og plutselig går det i en tilfeldig retning ^^
Den sengen har jeg sett på til frøkna ogsåLille O sitt rom:
![]()
![]()
Ibo sitt:
![]()
![]()
Ja jobber jo i bhg så
Var nok det
Mhm vi har for mye
Middag spist , funderer fortsatt på farger til genser
Jeg har kun strikket vrangbord, men det er samme greia der. Så jeg liker ikke å strikke vrangbord, jeg eier ikke konsentrasjonMhm. Mønster går kun når jeg er fokusert. Iallefall ensfarga mønster der mønsteret er hulll, kast, vrang her og rett her. Må ha tunga rett i munnen
Jeg tror vi har alt vi trenger i hus, unntatt bleier[emoji4] så er bare å få montert og vasket det som skal vaskes, og da er det klart[emoji4]Da skjønner jeg! [emoji85] det skal forsåvidt lille O på natten og - må kjøpe madrass til senga hennes [emoji87]
Deilig å være så rolig da [emoji173]️
Jeg tror vi har alt vi trenger i hus, unntatt bleier[emoji4] så er bare å få montert og vasket det som skal vaskes, og da er det klart[emoji4]
Det er det, men får litt panikkfølelse innimellom[emoji28] også går det over.
Ja! Og en sliten og sulten unge hjalp ikke [emoji28]