Sokker

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvor kjøper dere sokker til dere selv?

Syns uansett hvor jeg kjøper meg sokker så går de hull på totten med det samme

Europris! Elsker de sokkene som koster en tier.

Mine kjøpes alle steder. Obs, cubus, andre steder. Får hull under. Men det skyldes at jeg roter bort de fleste og roterer på ca fem par til de er utslitt...

Overalt...Cubus, Lindex, KappAhl[emoji4] like dårlige alle sammen[emoji13]

Tror det der er personavhengig. Jeg kan kjøpe sokker hvor som helst, og ha de i mange år.

Europris. Jeg vasker dem i stykker før det blir hull.

Europris, Coop Obs, Sparkjøp

Kommer ann på hva salgs tær man har kanskje? Jeg har aldri (som jeg kan huske) fått hull i tuppen. Har litt korte,runde tær [emoji39]

Holder og en knapp på at det er neglene sin feil:p
Jeg har problemet str 43 i sko, så det meste er litt trangt:/ veldig fornøyd med herreankelsokker fra hm:D

Bare for å ha sagt det, jeg har veldig lange tær og neglen på storetåen peker litt opp, også når jeg klipper og filer den.
Er faktisk så ille at når mine joggesko er utslitte så er det også hull gjennom den :P

Bare for å ha sagt det, jeg har veldig lange tær og neglen på storetåen peker litt opp, også når jeg klipper og filer den.
Er faktisk så ille at når mine joggesko er utslitte så er det også hull gjennom den :p
Høres ut som mine tær! Klatretær kaller vi dem :p. Brødrene mine har dem også og trollungen har arvet dem. Kjøper sokker på Cubus og synes de holder sånn passe lenge. Glemmer jeg å klippe neglene ofte nok ser jeg det raskt på at sokkeparene ryker. Har du vurdert om det kan være skoene som egentlig er problemet? Kanskje du trenger en modell som er smal og lang slik at det blir blir bedre plass til tærne?

På en nettside som heter Ametrine. Tynne ullsokker (mener å huske de selges i 3-pack?), vaskes på 60 grader, tørkes alltid i tørketrommel og er av super kvalitet. Hos oas holder de i åresvis! De har også bommullssokker. De er gode de og, men falmer litt.

Back
Topp