God morgen[emoji4]
God dag til deg[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen[emoji4]
Ååh, kjenner til den[emoji85]Liker igrunn ikke Snack a Jacks med Barbecue og paprika. Hele posen kommer likevel til å forsvinne inn i min munn.....
Skal snart rydde det siste rotet på det nye barnerommet, så skal jeg legge ut bilde [emoji16] men etter en lang dag igår, så trengte jeg en rolig start på dagen [emoji85]
Gleder meg til sommeren, må bare overleve frem til den....
Ååh, kjenner til den[emoji85]
Sitter på sykehuset og venter på time hos både jordmor og lege + UL. Dårlig på å vente[emoji30][emoji28]
De små gitt. De vet hva de vil [emoji23]Prøver å få gjort litt husarbeid mens Lillejenta er våken, mens hun på sin side prøver å hindre meg i det. Kanskje jeg kan snike meg til å strikke mens hun sover, men jeg tviler. Får bare rydde når mannen kommer hjem tenker jeg.
Må gjøre ferdig weekly i kveld, har igjen å vinne 2 bg. Overraskende vanskelig ^^
God morgen forresten.
Tidlig morgen, og 15 min tidligere ut av døra enn i går. Altså den tiden jeg planla å gå i går.
Og her har dere forklaringen på hvorfor jeg egentlig ikke gidder stresse med å komme meg avsted før åtte.
Vi skulle dra 7.20 i går men dro 7.35
Via skolen. (fem min omvei totalt sett ca) og bhg.
Og opp på hovedveien. 8 traff jeg trafikken. (som i at det stoppet helt opp. Pokemon-fart) Og 8.15 parkerte jeg.
I dag dro vi 7.20, via skolen og bhg
Altså et kvarter før.
Opp på hovedveien. 7.50 traff jeg trafikken. Altså ti minutter tidligere enn i går.
Og 8.10 parkerte jeg. Altså 5 minutter før i går.
Nesten hele det kvarteret før jeg sto opp og var effektiv på morgenen er spist opp av kø.
Leverer jeg ungene på skolen 8.25 og drar via bhg treffer jeg aldri køen og parkerer før 9
Kjøkkenet Shinet, skapene som var i uorden ryddet
All papp bært ut
Vaskemaskin nr 2 i gang
Masse yttertøy lagt ut , tok 2 min før første bud nom på en av buksene. Må få ut litt av huset, passer ikke neste vinter uansett
Ja det er det. Veldig annerledes enn min egen familie, som aldri tuller med hverandre på den måten. Pappa kunne aldri kaste snø på mamma mens hun satt på do, men det gjorde svigerfar mot svigermor ^^
Trøtt I dag gitt ^^
De små gitt. De vet hva de vil [emoji23]
Lykke til med det.
Åh? Var heldig jeg gitt. Fikk alle de ferdig samme kveld. Gikk som det suste faktisk. Ble rimelig overraska over hvor heldig jeg var der [emoji14]
Kan ikke forså det?![emoji38][emoji23]
Haha[emoji23] her er det min familie som kan tulle litt, mens svigers ikke er i nærheten av noe som helst tull[emoji85]

Liker igrunn ikke Snack a Jacks med Barbecue og paprika. Hele posen kommer likevel til å forsvinne inn i min munn.....
Hahaha. Lukter dramachat det. Evnt roping i chaten da [emoji23][emoji23]Ja det hender seg at det skjer. Problemet er når en kommer inn i en bg der alle vet hva som er riktig, men ingen mener det samme ^^
Ha en fin dag du også [emoji8]God dag alle sammen[emoji1]
Sløver på sofa etter 1 time ute i kulda.. Straks handle litt, fylle ut noen søknader og rydde i for små klær[emoji2]
Ha en flott dag!