Skravletråd Januar

Jeg liker å ha huset for meg selv sent om natten. Da kan jeg se det jeg vil på tv, med en kanne vann og strikketøyet. Jeg liker ikke å være alene med Lillejenta dagen etterpå [emoji14]
Lærer jeg? Aldri ^^
Liker også godt kvelden/natta. Fredelig og rolig og bare meg [emoji7] Kommer til å svi for det i morgen da [emoji23] MEN ingen små hjemme. Så kan slappe av mens unger er på skolen jeg da [emoji56]

Liker også godt kvelden/natta. Fredelig og rolig og bare meg [emoji7] Kommer til å svi for det i morgen da [emoji23] MEN ingen små hjemme. Så kan slappe av mens unger er på skolen jeg da [emoji56]
Heldiggris :D

b639e7e4be34c48e33e17f5367e51854.jpg
c378ca72be3cff2d49efafe5c7ccfc78.jpg
en av disse?
Den nederste er vel sanne som jeg har laget og vurdert tror jeg

I know, men kan ikke bli for sen uansett da. Skal til legekontor for blodprøver også. Og tenker der må jeg være før 11 gitt. Om ikke blir de ikke sendt i dag. Og der sliter jeg innimellom. Blir så veldig veldig trøtt på morgenkvisten.

Sleit i natt da. Mannen presterte å snu seg MOT meg og snorke med ekstra høyt volum. Trodde seriøst ett øyeblikk jeg skulle klikke. Og akkurat idet jeg tenkte sofaen er grei, så gikk volumet hans ned heldigvis. Og da sovna jeg [emoji39]

Jeg liker å ha huset for meg selv sent om natten. Da kan jeg se det jeg vil på tv, med en kanne vann og strikketøyet. Jeg liker ikke å være alene med Lillejenta dagen etterpå :P
Lærer jeg? Aldri ^^

Den stillheten som er o huset natterstid er deilig. Men man får svi for det :p

Back
Topp