Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommet igang, men så ville lillemor ha samme lue som sin søster, så nå har jeg begynt på en lue i tillegg![]()
Åh hun klatrer både ut og oppi når hun vil. Men skjønt at hun ikke skal det på natta. Da står hun og roper på meg heller til jeg kommer![]()
Snart ut igjen. Hudpleie tok to timer. Bra vondt i kroppen etterpå av å ligge der. Men føler meg godt rensa i ansiktet![]()
Rett hjem til to sovende. Far og baby. Så da utnytta jeg tiden og inntok syrommet. Klipte opp to plagg og fikk sydd det ene. Siste pakke med stoff til siste del av bestillingen kom idag til kiosken. Så den henter vi idag![]()
Undrer på om jeg og baby skal være hjemme eller bli med. Usikker hva som er enklest [emoji848] skal hente i bhg til 16. Spise noe og så til turn kl 17-18. Så hjem. Hadde sikkert hatt godt av å komme meg ut og med på turn. Ikke vært med på turntreningene hennes før, og yngste vil nok ha nok å se på der til å holde seg underholdt i fanget. Sove i lyd med folk går heldigvis fint med denne ungen. Hmmm[emoji848][emoji848]
Vi har snakket flere dager om at han er stor gutt og kanskje han skal prøve å sove uten smokken.Herlig! [emoji16][emoji16]
Elsker mandager.
Da er jeg tidlig hjemme fra jobb [emoji4]
Ble litt mørk
Da er det å tvinge badedrakten på seg og ta med ungen til svømmehallen. Lære å svømme er nå i gang igjen etter ferien. Ah. Var jo så deilig med ferie også [emoji23]
Såå kultSjekk dette kule stoffet [emoji16][emoji16]![]()
Og disse søte[emoji7]
![]()
![]()
Ingenting er visst riktig her nå.
Først får jeg kjeft fra frøkna, ja de ville gjerne ha kjøttboller med pasta til middag, med hun vil ha de svenske kjøttbollene fra butikken.
Er en liten tur ute med søpla, og kommer inn igjen til krangling siden frøkna har lyst til å sitte oppe i saccosekken ved storebror og han sier hun ikke får lov. Det han ikke sier er at det er fordi han syns hun har for mye lyd på nettbrettet sitt, kan han ikke bare lære seg å ikke kjefte på henne, men bare be henne pent om hun ikke bare kan hente høretelefonene sine..
Snart kommer mannen og mest sannsynlig en veldig trøtt Lille U hjem, og ut fra humøret til de eldste kommer det til å bli krangling ved middagsbordet og en kamp for å få ungene til å gjøre lekser etterpå, har ikke klart det til nå
Og så går no dagane.
Går heldigvis greit når det er utedag
Må bestemme meg for garn og farger til mariusgenser
Ikke lett
Hurra for det[emoji1]Middagen og leksene gikk overraskende bra![]()
God kveld jenter!
DAHH! har vi kommet hjem fra sykehuset. Å kanskje, bare kanskje var dette siste innleggelsen på barneavdelingen på veeeeeldig lenge!
Nå er det bare blodprøver innimellom fremover. Å en benmarg fra tid til annen. Neste er 22. januar.![]()
Går fint faktiskBlir vel verre nå i kveld når man synker ned i sofaen[emoji38]
Det hørtes også fint utJeg skal få mamma til å strikke til meg[emoji2]
Har lyst på lilla og grå[emoji173]️
Det var dethadde gavekort som jeg fikk brukt og
![]()
Jøss, så flink hun er da[emoji1][emoji122]
Ble det turning på dere?[emoji2]