Skravletråd Januar

Blir det ikke ofte slik?
Jo. Det tar alltid litt lenger tid. Å lage eggemuffins tar litt mer tid enn jeg hadde tenkt. At toåringen ville spise sin hjemme var ikke beregnet og tok lenger tid enn å smøre matpakker til de andre. Å pusse tenner, ta medisin, fikse hår, lufte hund.... Ja. Men de fikk spise på skolen, lillemor levert med en god kos o bhg, mannen dro tidlig så han har full dag 15 og kan hente dem, eldste har spilletime 1320, fem min etter siste skoletime og går deretter hjem, og jeg skal jobbe til åtte eller deromkring

Jo. Det tar alltid litt lenger tid. Å lage eggemuffins tar litt mer tid enn jeg hadde tenkt. At toåringen ville spise sin hjemme var ikke beregnet og tok lenger tid enn å smøre matpakker til de andre. Å pusse tenner, ta medisin, fikse hår, lufte hund.... Ja. Men de fikk spise på skolen, lillemor levert med en god kos o bhg, mannen dro tidlig så han har full dag 15 og kan hente dem, eldste har spilletime 1320, fem min etter siste skoletime og går deretter hjem, og jeg skal jobbe til åtte eller deromkring
Sjeldent det går som jeg tenker om morgenen også, og jeg har bare en to åring. Ikke andre barn og hund.
Godt det bare er en liten periode nå med årsoppgjør. Litt av en kabal og få til å gå opp med henting, levering og aktiviteter ellers[emoji28]

Sjeldent det går som jeg tenker om morgenen også, og jeg har bare en to åring. Ikke andre barn og hund.
Godt det bare er en liten periode nå med årsoppgjør. Litt av en kabal og få til å gå opp med henting, levering og aktiviteter ellers[emoji28]
Ja. Det er en kabal. Men heldigvis bare frem til vinterferien, uke 8. Det er ikke så lenge. Tenker jeg. I bhg var responsen "varer det så lenge".

Men ja, det gjør det. Men dette er jo bare noen uker på vinteren

De man setter på skoene er jo håpløse[emoji13]
De er det.

Vi har et par, men skoene passet jo ikke på. De er for små. Og innen skoene er store nok, passer de minste skiskoene.

Yngste har prøvd seg, men neste gang hun skal ut får hub skisko str 24 og ski på en meter, det minste vi fant ds vi kjøpte til eldstemann

Sånn er det av og til

Kjedeligste jeg vet er å måtte begynne på nytt fordi jeg etter noen cm rundt og rundt innser at det et vridd... At jeg strikker en spiral. Fordi jeg var uheldig når jeg tok første maske på første pinne etter opplegg og det var vridd. Derfor strikker jeg gjerne frem og tilbake et par pinner så det er lettere å se at det blir rett. For jeg har begynt på nytt litt for ofte.

Jeg leste i en oppskrift at man måtte passe på det, så jeg sjekker det flere ganger iløpet av de første rundene. Tenkte ikke over hvorfor, men jeg skjønner jo må at det er lurt ^^

Jeg leste i en oppskrift at man måtte passe på det, så jeg sjekker det flere ganger iløpet av de første rundene. Tenkte ikke over hvorfor, men jeg skjønner jo må at det er lurt ^^
Veldig lurt ja. Veldig kjedelig å ha kommet langt....og oppdage det. Been there, done that. Sjekket siden

Ja. Det er en kabal. Men heldigvis bare frem til vinterferien, uke 8. Det er ikke så lenge. Tenker jeg. I bhg var responsen "varer det så lenge".

Men ja, det gjør det. Men dette er jo bare noen uker på vinteren
Greit å tenke på det på den måten. Ellers kan det sikkert føkes litt uoverkommelig. Og noen uker på vinteren går jo greit, kunne vært noen uker nå og da hele året.

Det skal jo ikke være sånn :(
Men kan du prøve p-piller da?

Prøvd. Men «tåler» det ikke eller så dårlig st jeg ikke vil gå på det. Glemmer fort å ta de og :/ er vel bare å «glede» seg til overgangsalderen[emoji85]

Back
Topp