Øyenfarge

Bårg

Betatt av forumet
Hei dere:)

Jeg er så spent på hvilken øyenfarge jenta vår får. Får stadig høre at øyene hennes er spesielle (i positiv forstad altså). De startet ikke veldig blå, men likevel blå. Etterhvert har de blitt mer grønne, med litt gult i midten. Lurer på om hun kanskje kan få brune etterhvert, men har ikke peiling. Jeg har veldig klart grønne, samboeren har blå/grønne (mest grønne) og storebror har blå. Har noen erfaringer? Hva tror dere?:) legger ved et bilde. Ikke så lett å se, for de ser kanskje litt mer grønne ut i virkeligheten og endrer seg litt etter lyset:)
 

Vedlegg

  • 7997BAD7-83BA-4A37-AFC2-293557F8A385.jpeg
    7997BAD7-83BA-4A37-AFC2-293557F8A385.jpeg
    121,3 KB · Visninger: 41
Ingen erfaring å komme med, men de ser ut til å kanskje bli brune?

Veldig fin var ho i blikket [emoji7]
 
Nydelige øyne [emoji7] har hørt at hvis det ofte er litt brunt innerst ved pupillen blir de brune, men har ingen erfaring selv :)
 
8ae8b5e4ad2b002dbf220b78b529274c.jpg


Spent på lillegutt sine øyer også :)
 
Herregud, har alle babyer så fine øyenvipper??? Har vi egentlig slike også?
 
Skjønner ikke at dere får til så fine bilder av øynene jeg. Når jeg prøver å ta bilde av øynene til jenta mi, så blir det bare uklart, for hun er jo ikke i ro et sekund!
 
Skjønner ikke at dere får til så fine bilder av øynene jeg. Når jeg prøver å ta bilde av øynene til jenta mi, så blir det bare uklart, for hun er jo ikke i ro et sekund!

Det går kun mens han spiser [emoji23] ellers får jeg bare nærbilder av hender osv fordi han skal ta telefonen
 
Det går kun mens han spiser [emoji23] ellers får jeg bare nærbilder av hender osv fordi han skal ta telefonen

Mens han spiser? Om hun ser mobilen mens hun spiser, så slutter hun å spise og griper etter telefonen. Det er faktisk helt umulig her.
 
Han er så matvrak at det ikke er noe problem her [emoji23]

Her blir hun distrahert av alt! Om morgenen er hun jo kjempesulten, ikke spist på kanskje 12 timer, men om hun får med seg at pappaen er våken, så blir det vanskelig å få amma henne. Da skal hun jo slå på dyna hans til han gir henne oppmerksomhet.
 
Back
Topp