Øyenfarge

En tråd i 'Juli 2017' startet av Bårg, 6 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bårg Flørter med forumet

Hei dere:)

Jeg er så spent på hvilken øyenfarge jenta vår får. Får stadig høre at øyene hennes er spesielle (i positiv forstad altså). De startet ikke veldig blå, men likevel blå. Etterhvert har de blitt mer grønne, med litt gult i midten. Lurer på om hun kanskje kan få brune etterhvert, men har ikke peiling. Jeg har veldig klart grønne, samboeren har blå/grønne (mest grønne) og storebror har blå. Har noen erfaringer? Hva tror dere?:) legger ved et bilde. Ikke så lett å se, for de ser kanskje litt mer grønne ut i virkeligheten og endrer seg litt etter lyset:)

Vedlagte filer:

2. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Ingen erfaring å komme med, men de ser ut til å kanskje bli brune?

Veldig fin var ho i blikket [emoji7]

• Liker Liker x 1
  3. Lykketreff Gift med forumet

Nydelige øyne [emoji7] har hørt at hvis det ofte er litt brunt innerst ved pupillen blir de brune, men har ingen erfaring selv :)

• Liker Liker x 1
  4. Bårg Flørter med forumet

Tusen takk! Tiden vil vise:)

5. Bårg Flørter med forumet

Tusen takk:)) ja, vi får se hva de ender med:)

6. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Spent på lillegutt sine øyer også :)

7. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Herregud, har alle babyer så fine øyenvipper??? Har vi egentlig slike også?

8. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

For noen nyyyyydlige øyne da:love017

9. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Lillegutt har helt sinnsyke øyenvipper [emoji23] skulle ønske mine var så lange og fyldige

• Liker Liker x 2
  10. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Skjønner ikke at dere får til så fine bilder av øynene jeg. Når jeg prøver å ta bilde av øynene til jenta mi, så blir det bare uklart, for hun er jo ikke i ro et sekund!

11. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Det går kun mens han spiser [emoji23] ellers får jeg bare nærbilder av hender osv fordi han skal ta telefonen

12. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Mens han spiser? Om hun ser mobilen mens hun spiser, så slutter hun å spise og griper etter telefonen. Det er faktisk helt umulig her.

• Liker Liker x 1
  13. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Han er så matvrak at det ikke er noe problem her [emoji23]

• Liker Liker x 1
  14. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Her blir hun distrahert av alt! Om morgenen er hun jo kjempesulten, ikke spist på kanskje 12 timer, men om hun får med seg at pappaen er våken, så blir det vanskelig å få amma henne. Da skal hun jo slå på dyna hans til han gir henne oppmerksomhet.

• Liker Liker x 1

Del denne siden