Vi som temper

Jo det stemmer, glemt å legge inn da de er negative [emoji14] men fikk plutselig positiv idag :eek: også var den negativ i går?? Den med dobbel hormonindikator skal jo blinke før den blir fast?
Den kan gå rett på fast smiley, mener det står om det i bruksanvisningen.
Blinkende får du når det er registrert økning i østrogen og indikerer økt fertilitet. Fast smiley indikerer LH-stigning som normalt fører til at egget slipper.

Den kan gå rett på fast smiley, mener det står om det i bruksanvisningen.
Blinkende får du når det er registrert økning i østrogen og indikerer økt fertilitet. Fast smiley indikerer LH-stigning som normalt fører til at egget slipper.
Ok [emoji3]

Då håper jeg El. Nermer seg
20180108_064639.png

6B71A61A-B56D-45AF-9E86-EE5D050BC711.jpeg

Tempen er for lav til at dei svake testane skal bli til noe. Har mista alt håp. Jeg må ha Temp opp i 36,90 før at det skal bli noe. Slik har Temp kurva vist tidligare når jeg var gravid.
Ja ja får barre vente på heksa neste mandag.

Starter på nytt da [emoji85]
Ikke rart jeg er kald når normaltemperaturen min nærmer seg 36.
Skulle hatt 40 som normal. Da hadde jeg hatt det greit da... hilsen frysepinnen. [emoji300]️[emoji301]️[emoji300]️
64a08d3720d3065c765469aee6b48ab8.jpg

Vis vedlegget 240273
Tempen er for lav til at dei svake testane skal bli til noe. Har mista alt håp. Jeg må ha Temp opp i 36,90 før at det skal bli noe. Slik har Temp kurva vist tidligare når jeg var gravid.
Ja ja får barre vente på heksa neste mandag.
Håper den tar et hopp opp i morgen jeg[emoji173]

Starter på nytt da [emoji85]
Ikke rart jeg er kald når normaltemperaturen min nærmer seg 36.
Skulle hatt 40 som normal. Da hadde jeg hatt det greit da... hilsen frysepinnen. [emoji300]️[emoji301]️[emoji300]️
64a08d3720d3065c765469aee6b48ab8.jpg
Samme tankene som jeg har hatt Før, ikke rart en fryser og ligger med teppe, ullsokker og to dyner om natta[emoji28] [emoji85]

Håper du har rett. Er så dritt lei skuffelse og skuffelser kvar mnd. Takler det godt for det er blitt ein vane.
Jeg vil ha rett, dere fortjener at jeg får rett[emoji173]
Skjønner så godt det med å ha skuffelsen som vane.

a6e41ee1729fa1286f5d8e3f889289e8.png

b56345f5543db852d55d0b0746258e5a.png

Hum, interessant dropp i dag [emoji51] Før det fulgte kurven snittkurven rimelig bra (9 sykluser), men den har ligget litt høyt hvis man bruker coverline i sammenlikningen.

Jeg har ikke tempet på to år, dette er første pp etter at ungen ble født. Spent på hvordan det utvikler seg [emoji1303] Har forresten testa i 4 dager allerede, helt hvite tester [emoji21]

a6e41ee1729fa1286f5d8e3f889289e8.png

b56345f5543db852d55d0b0746258e5a.png

Hum, interessant dropp i dag [emoji51] Før det fulgte kurven snittkurven rimelig bra (9 sykluser), men den har ligget litt høyt hvis man bruker coverline i sammenlikningen.

Jeg har ikke tempet på to år, dette er første pp etter at ungen ble født. Spent på hvordan det utvikler seg [emoji1303] Har forresten testa i 4 dager allerede, helt hvite tester [emoji21]
Sikker på el, at den ikke var en dag senere? Kan helt klart være en sen festedip[emoji106] krysser for festedip jeg[emoji173]

Sikker på el, at den ikke var en dag senere? Kan helt klart være en sen festedip[emoji106] krysser for festedip jeg[emoji173]

Nei, ikke helt sikker på EL, tempinga er litt tvilsom i det området (på ferie med annet termometer..) Men jeg tror egentlig det var dagen før, pga slim og EL-smerter da på kvelden. FF har holdt på å ville sette EL dagen etter også, kanskje den er enig med deg [emoji6]

Får satse på festedipp [emoji1303] Har ikke brukt å ha sånne dipper i det området, men så har jeg heller ikke fått tempet en gravidsyklus. Spennende.. [emoji86]

Er det mulig å ha EL selv om EL testene aldri blir positive?
Når ff mener det har vært EL?

Her har tydeligvis kroppen prøvd på EL siden onsdag!! Negative tester idag, så nå hååper jeg det hersens egget har sluppet idag! Stiger ikke tempen imorra så klikker jeg! Ikke har vi fått lagt inn aksjer heller, for jeg har vært borte på jobb! Så ventespire blir det hvertfall ikke[emoji20] men skal ha scratching på torsdag, og da må EL ha vært!! Vil bare igang med ivf-forsøket så fort som mulig!!!

4d641f7701a951b36beabd4af97fade0.png

Her har tydeligvis kroppen prøvd på EL siden onsdag!! Negative tester idag, så nå hååper jeg det hersens egget har sluppet idag! Stiger ikke tempen imorra så klikker jeg! Ikke har vi fått lagt inn aksjer heller, for jeg har vært borte på jobb! Så ventespire blir det hvertfall ikke[emoji20] men skal ha scratching på torsdag, og da må EL ha vært!! Vil bare igang med ivf-forsøket så fort som mulig!!!

4d641f7701a951b36beabd4af97fade0.png

De lille småtrolla overlever ganske mange dager der inne, så kan hende dere har flaks! Håper virkelig det og at tempen din stiger!

De lille småtrolla overlever ganske mange dager der inne, så kan hende dere har flaks! Håper virkelig det og at tempen din stiger!

Det er sant! Men disse lille småtrolla langt under gjennomsnittet, så det er lite sannsynlig[emoji57] men men! Vil bare ha EL bekreftet jeg nå, slik at jeg vet når oppstart blir![emoji5]

Back
Topp