OUL feil kjønn

Janke

Glad i forumet
For 2 uker siden var vi på ultralyd for å se kjønnet og det var jente og det ingen tvil.
I dag lå det en liten prins der med tissefanten i sky [emoji3][emoji3] suprised.. og jeg som har kjøpt inn rosa Disney ting til rommet . :/
Hadde ihvertfall ikke kjøpt inn klær ennå . Lol
Snakk om å bli overrasket
 
Oi, gratulerer! :) det må være veldig rart når man har innstilt seg på et kjønn, også er det et plutselig en annen inni magen.
 
Det er sånn man ikke tror skal skje[emoji87] så koselig med en liten prins! Hadde blitt sjokkert selv, når det bare er to uker siden dere fikk vite jente!
 
Oj så artig! [emoji3] Gratulerer med gjennomført oul og en liten gutt i magen [emoji1]
 
Så moro:hilarious: Håper det fortsatt er en gutt i magen om 19 dager her:) Navlestrengen var veeeeldig i veien hos Lundring i uke 14.:wideyed: Men han sa han var ganske sikker, men samtidig så sa han vent med å kjøp klær til gutt:p Jeg har uansett guttefølelse:D
 
Oi, for en overraskelse. [emoji4] Men gutter er fine de også. [emoji170][emoji170]

Gratulerer med vel overstått, og en FRISK babygutt!
 
Gratulerer med frisk babien! Jeg har veldig sterk magefølelse at der er gutt,8 dager til OUL og jeg gleder og gruer meg så mye. Etter tre spontanaborter,bare ønsker frisk barn og det er mest viktig men jeg vet ikke hvordan blir det hvis de sier at det er jente pga så sterk magefølelsen :)
 
Gratulerer med frisk babien! Jeg har veldig sterk magefølelse at der er gutt,8 dager til OUL og jeg gleder og gruer meg så mye. Etter tre spontanaborter,bare ønsker frisk barn og det er mest viktig men jeg vet ikke hvordan blir det hvis de sier at det er jente pga så sterk magefølelsen :)
Vi ble litt tatt på senga. Jaggu bra vi ikke har rukket å male. Det hadde vært katastrofe. Men som sagt det viktigste er e frisk baby og nå for jeg jo en av hver
 
Gratulerer med frisk babien! Jeg har veldig sterk magefølelse at der er gutt,8 dager til OUL og jeg gleder og gruer meg så mye. Etter tre spontanaborter,bare ønsker frisk barn og det er mest viktig men jeg vet ikke hvordan blir det hvis de sier at det er jente pga så sterk magefølelsen :)

Mulig du må omstille hodet litt om du får vite det er jente, MEN så vil du fort tenke ååååå jeg har en prinsesse i magen, og jeg er glad i henne allerede *rørt*
Det er magisk, og fantastisk uansett hva det blir :p Uansett om du hadde hatt flere av det ene kjønnet fra før selverfart <3
 
Mulig du må omstille hodet litt om du får vite det er jente, MEN så vil du fort tenke ååååå jeg har en prinsesse i magen, og jeg er glad i henne allerede *rørt*
Det er magisk, og fantastisk uansett hva det blir :p Uansett om du hadde hatt flere av det ene kjønnet fra før selverfart <3
Ja,ja! Jeg er sikker jeg skal elske den lille uansett hva det blir. Har gutt snart 9 år,jeg er ingeniør og har bare menn på jobb så kanskje føles det mer naturlig å ha gutt en gang til! :) Bebien i magen er veldig,veldig ønsket! :)
 
For 2 uker siden var vi på ultralyd for å se kjønnet og det var jente og det ingen tvil.
I dag lå det en liten prins der med tissefanten i sky [emoji3][emoji3] suprised.. og jeg som har kjøpt inn rosa Disney ting til rommet . :/
Hadde ihvertfall ikke kjøpt inn klær ennå . Lol
Snakk om å bli overrasket
Er den overraskelsen jeg også er "redd" for. Kjøper ikke inn rosa før etter oul.
Tror det ikke før jeg får dobbelt sjekket det haha
Gratulerer så masse med gutt.
 
Er den overraskelsen jeg også er "redd" for. Kjøper ikke inn rosa før etter oul.
Tror det ikke før jeg får dobbelt sjekket det haha
Gratulerer så masse med gutt.
Takk , nå kommer pappa neste Helg og maler rommet . Og Disney prinsesser er stuet bort
 
For 2 uker siden var vi på ultralyd for å se kjønnet og det var jente og det ingen tvil.
I dag lå det en liten prins der med tissefanten i sky [emoji3][emoji3] suprised.. og jeg som har kjøpt inn rosa Disney ting til rommet . :/
Hadde ihvertfall ikke kjøpt inn klær ennå . Lol
Snakk om å bli overrasket
 
Wow! Trodde det var ett til barn på vei :laughing002
 
Back
Topp