Takk baker selve kaka i dag. Så skal banan kake og skolebildene bli bakt i morgen tidligLykke til i morgen[emoji4] vi skal ha neste helg[emoji4] så bør vel skrive liste snart jeg og. Travel uke med kontroller her og der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk baker selve kaka i dag. Så skal banan kake og skolebildene bli bakt i morgen tidligLykke til i morgen[emoji4] vi skal ha neste helg[emoji4] så bør vel skrive liste snart jeg og. Travel uke med kontroller her og der.
L fyller 2 år den 9 [emoji173][emoji173]Du som skal ha fest?[emoji4]
Ja til 1000 kr billigere l har sovet i den i bhg i går som en drømFant dere vogn?[emoji1]
Ligger innerst i en vik og er nesten ingen hus derDet har jeg aldri hørt om[emoji4]
Kyllingkebab med raita og nan-brødHva hadde dere da?[emoji2]
God lørdag jenter.
Hvordan er planene deres i dag?
Vi fikk besøk av storesøster og samboeren min i går. Så de skal være her på SiV hele helgen med oss.
Man skjønner at niåringen er litt liten når han arver klær av en et år yngre kompis. Og de er litt store
Fint å få ting litt billigere. Koster nok med barnJa til 1000 kr billigere l har sovet i den i bhg i går som en drøm![]()
Raita er....?Kyllingkebab med raita og nan-brød
Halleluja! Tre minutter før vi absolutt må dra, finner mannen passet mitt! Har endevent alle esker og begge etasjer i håp. Kommer opp utslitt og sur. Så går det et lys opp for han.
Det var jo han som la passene i veska mi han pakka vekk under gjestesenga for et år siden! [emoji85]
Så om jeg får resept blir det vesentlig lettere å hente ut.
Og ikke minst kan jeg kjøre. Har skrevet ut midleridig kjøretillatelse, men uten passet eller annen leg er den ikke gyldig uansett
Ja. Vi arver mye vi. Men det meste av onkelen hans som er et år eldre. Og da kommet buksene allerde med strikken i livet strammet max innHehe, alle kan ikke være like store[emoji28] flott at han kan arve litt klær!
14 mennesker på venterommet. Jeg har time om fire minutter.
Dette kommer jo til å ta timesvis før jeg kommer inn [emoji15][emoji15][emoji15]
Da håper jeg det ordnet seg for degHalleluja! Tre minutter før vi absolutt må dra, finner mannen passet mitt! Har endevent alle esker og begge etasjer i håp. Kommer opp utslitt og sur. Så går det et lys opp for han.
Det var jo han som la passene i veska mi han pakka vekk under gjestesenga for et år siden! [emoji85]
Så om jeg får resept blir det vesentlig lettere å hente ut.
Og ikke minst kan jeg kjøre. Har skrevet ut midleridig kjøretillatelse, men uten passet eller annen leg er den ikke gyldig uansett
Og så var juleferien over og vi er igang med nytt svømmekurs fra nå til påske. Eldste begynner på nivå fire. Selunge, da han han lære armbevegelser til crawl på mage og rygg. Mellomste venter på land mens han gjør det så er hennes kurs på nivå tre hvor de bare skal bruke beina, når hans er ferdig. Og jeg skal altså sitte her på en stol og se på til 1740. Hun er dusjet og påkledd, har bare en liten kjole over så hun er klar når kurset begynner, han går da i dusjen og kommer tilbake til meg med ei bok etterpå. Hun har tegnesaker med frem til hennes kurs begynner
Imponert. Vi har fortsett jul hjemme. Får se i kveld
Hun har vel en toårsdag å feire.
Rolig dag gitt. Spilt spill med minste halve dagen da.
Eldste har siden kl 11 og enda, går dugnad med speideren.
De samler inn tomflasker hos alle som vil gi og henter juletrær for de som vil bli kvitt de (da for 50 kr)![]()
Jepp frilek (siste fem min) for siste nå, straks dusj og hjem for å spise pizza som mannen og lillemor lager.Da er dere straks ferdig nå da[emoji1]
Det er en del jobb ja. Så vi begynner i dag håper jeg. Men fullfører i morgen håper jeg.Mye jobb og fjerne jul[emoji13] brukte en time bare på å frakte det opp på loftet[emoji28]
Siden vi er i samme termingruppe (jeg skulle jo ha yngste i januar) har jeg litt kontrollAkkurat ja[emoji1]