Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klar for å ta en tur på Barnas hus i dag for å se på barnevogn![]()
Henter til meg selv men aldri vist leg på detJeg henter nesten bare til ungene. Leg varierer, men signatur på alt av resepter.
Kos dere med besøkGod lørdag jenter.
Hvordan er planene deres i dag?
Vi fikk besøk av storesøster og samboeren min i går. Så de skal være her på SiV hele helgen med oss.
Sliter med det samme, jeg fikk nesten ikke kjøpe noe på apoteket siden jeg ammer. Endte opp med Fribol, som er fælt og funker dårlig. Men te med honning drikker jeg. Prøv å skru på dusjen så varmt du kan og sitt i dampen på badet? Det funka litt på lille iallefall. Og del en gul løk i to og sett den på soverommet ditt i natt med vinduet stengt. Lukter løk, men skal gjøre susen altså [emoji4]Okei. Alle tips mottas! Jeg har så tørrhose at jeg kaster opp. Og klarer snart ikke hoste mer pga ryggen er så vond og er så slitenHva kan jeg kjøpe for å stilne hosten? [emoji22]
Klar for å ta en tur på Barnas hus i dag for å se på barnevogn![]()
Jeg signerer i alle fall alltid på blå resept. Det tror jeg et lovpålagt. Trodde det var det på hvit også.
Viser leg kun på det jeg henter til kengubarnet jeg
Nja tror ikke det. Har klær til oss klart, (vet hva vi skal ha på) og dåpskjolen skal jeg levere til svigermor, invitasjonene skal leveres idag, og smørbrød bestilles i februar når vi vet hvor mange som kommer. Ellers er det blomster og pynt som mangler![]()
Kos dere med besøk. Her skal kb og overnattingsgjesten på badeland
Mannen på søppelfyllinga
Jeg rydder litt så skal jeg på ikea, Sandvika ss og møte en kompis

Man betaler for blå resept når det er til voksne altså. Bare til barn de er gratis sånn inntil man går over grensa normalt sett.Henter ut paracet 1grams og ibux 400 mg regelmessig. Betaler for de så ikke blåresept. De signerer jeg ikke for. Heller aldri antibiotikakurer. Eller medisin for ungene jeg har henta i sin tid.
Men signerer for tramadol hver gang. (Betaler for og) og antidepressiva da jeg brukte det (var gratis)
Man betaler for blå resept når det er til voksne altså. Bare til barn de er gratis sånn inntil man går over grensa normalt sett.
Sliter med det samme, jeg fikk nesten ikke kjøpe noe på apoteket siden jeg ammer. Endte opp med Fribol, som er fælt og funker dårlig. Men te med honning drikker jeg. Prøv å skru på dusjen så varmt du kan og sitt i dampen på badet? Det funka litt på lille iallefall. Og del en gul løk i to og sett den på soverommet ditt i natt med vinduet stengt. Lukter løk, men skal gjøre susen altså [emoji4]
Mhm i grunnSå rart det er såpss forskjellig praksis. [emoji848]
Lykke til14 mennesker på venterommet. Jeg har time om fire minutter.
Dette kommer jo til å ta timesvis før jeg kommer inn [emoji15][emoji15][emoji15]
Er det til de er 18 man får på blå resept?Man betaler for blå resept når det er til voksne altså. Bare til barn de er gratis sånn inntil man går over grensa normalt sett.