Skravletråd Januar

God lørdag jenter.

Hvordan er planene deres i dag?
Vi fikk besøk av storesøster og samboeren min i går. Så de skal være her på SiV hele helgen med oss.

God lørdag jenter.

Hvordan er planene deres i dag?
Vi fikk besøk av storesøster og samboeren min i går. Så de skal være her på SiV hele helgen med oss.
Kos dere med besøk

Her skal kb og overnattingsgjesten på badeland
Mannen på søppelfyllinga
Jeg rydder litt så skal jeg på ikea, Sandvika ss og møte en kompis

Eldstemann ute på pokemonjakt med en kompis. Mellomste kjøres i bursdag.
Ikke begynt å ta ned jula enda. Burde vel begynne nå. Spise lunsj først. Guttungen fikk skive i hånda, yngstemor spiser nå, jeg skal lage meg til, men tenkte vente på mannen som bare levere i bursdag bort på skolen, tar ikke mange minuttene det.

Man skjønner at niåringen er litt liten når han arver klær av en et år yngre kompis. Og de er litt store

Okei. Alle tips mottas! Jeg har så tørrhose at jeg kaster opp. Og klarer snart ikke hoste mer pga ryggen er så vond og er så sliten :( Hva kan jeg kjøpe for å stilne hosten? [emoji22]
Sliter med det samme, jeg fikk nesten ikke kjøpe noe på apoteket siden jeg ammer. Endte opp med Fribol, som er fælt og funker dårlig. Men te med honning drikker jeg. Prøv å skru på dusjen så varmt du kan og sitt i dampen på badet? Det funka litt på lille iallefall. Og del en gul løk i to og sett den på soverommet ditt i natt med vinduet stengt. Lukter løk, men skal gjøre susen altså [emoji4]

Halleluja! Tre minutter før vi absolutt må dra, finner mannen passet mitt! Har endevent alle esker og begge etasjer i håp. Kommer opp utslitt og sur. Så går det et lys opp for han.

Det var jo han som la passene i veska mi han pakka vekk under gjestesenga for et år siden! [emoji85]

Så om jeg får resept blir det vesentlig lettere å hente ut.

Og ikke minst kan jeg kjøre. Har skrevet ut midleridig kjøretillatelse, men uten passet eller annen leg er den ikke gyldig uansett

Jeg signerer i alle fall alltid på blå resept. Det tror jeg et lovpålagt. Trodde det var det på hvit også.

Henter ut paracet 1grams og ibux 400 mg regelmessig. Betaler for de så ikke blåresept. De signerer jeg ikke for. Heller aldri antibiotikakurer. Eller medisin for ungene jeg har henta i sin tid.

Men signerer for tramadol hver gang. (Betaler for og) og antidepressiva da jeg brukte det (var gratis)

Nja tror ikke det. Har klær til oss klart, (vet hva vi skal ha på) og dåpskjolen skal jeg levere til svigermor, invitasjonene skal leveres idag, og smørbrød bestilles i februar når vi vet hvor mange som kommer. Ellers er det blomster og pynt som mangler :happy:

Da er dere jo godt i rute :)

Kos dere med besøk. Her skal kb og overnattingsgjesten på badeland
Mannen på søppelfyllinga
Jeg rydder litt så skal jeg på ikea, Sandvika ss og møte en kompis

KOOS deg på IKEA! :D

Her har ungene løpt rundt i gangene å lekt gjemsel med en sykepleier den siste timen :hilarious:

Henter ut paracet 1grams og ibux 400 mg regelmessig. Betaler for de så ikke blåresept. De signerer jeg ikke for. Heller aldri antibiotikakurer. Eller medisin for ungene jeg har henta i sin tid.

Men signerer for tramadol hver gang. (Betaler for og) og antidepressiva da jeg brukte det (var gratis)
Man betaler for blå resept når det er til voksne altså. Bare til barn de er gratis sånn inntil man går over grensa normalt sett.

14 mennesker på venterommet. Jeg har time om fire minutter.

Dette kommer jo til å ta timesvis før jeg kommer inn [emoji15][emoji15][emoji15]

Man betaler for blå resept når det er til voksne altså. Bare til barn de er gratis sånn inntil man går over grensa normalt sett.

Ikke helt forstått den der.
Med frikort betaler jeg for det alt av medisiner unntatt den antidepressiva. Mens søster har fått legen til å skrive paracet og ibux ut på blåresept slik at hun ikke betaler noe på de. Mens det gjør jeg.

Sliter med det samme, jeg fikk nesten ikke kjøpe noe på apoteket siden jeg ammer. Endte opp med Fribol, som er fælt og funker dårlig. Men te med honning drikker jeg. Prøv å skru på dusjen så varmt du kan og sitt i dampen på badet? Det funka litt på lille iallefall. Og del en gul løk i to og sett den på soverommet ditt i natt med vinduet stengt. Lukter løk, men skal gjøre susen altså [emoji4]

Uff. :( ammer sånn sett ikke så håper på cosylan. Sitter på legevakta og venter på å få komme inn. Prøvd alt du nevner unntatt fribol.

Back
Topp