Skravletråd Januar

Spørs hva det er virker det som. Mine sterke smertestillende må jeg vise leg for. Mens annet mildere må jeg ikke vise leg for. Pluss signatur som regel for de sterkere. Vi bor en liten plass alle kjenner alle også. Så de vet godt hvem jeg er også. :)
Det er klart, jeg har jo ikke henta ut noe sterke medesiner. Så kommer sikkert ann på hva det er. Signatur må jeg gi uansett hva det er.

Kjenner de til deg? Det er jo leg plikt [emoji848]
Men har fått time på legevakta og får høre. Om de eventuelt har hostegreier der eller kan ringe til apoteket. Er så sliten :(
Nei, og jeg har vært på flere apotek. Men nå har jeg aldri hentet ut noe sterke saker da. Kan jo være forskjell på hva du skal ha.
Ville hørt om de kunne ringt apoteket.

Fått meg time hos legevakta halv 2. Noskapin funker jo ikke (vet det er dårlig effekt men i nøden tar man alt). Har bøtta nedpå med alt. Men nå begynner det å bli tungt å puste. Og med alle andre plagene jeg går med, klarer jeg ikke dette oppå alt :( er så sliten og gjør så vondt å hoste :(
Håper de kan hjelpe

Det er klart, jeg har jo ikke henta ut noe sterke medesiner. Så kommer sikkert ann på hva det er. Signatur må jeg gi uansett hva det er.
Signatur ved resept er vel obligatorisk uansett. Jeg henter lite for meg selv, mest for ungene, men signatur er et must. Med eller uten leg.

Nei, og jeg har vært på flere apotek. Men nå har jeg aldri hentet ut noe sterke saker da. Kan jo være forskjell på hva du skal ha.
Skal ikke være det. Elektronisk resept skal de ha leg for å vite at det er din. Eller ungene dine.

Okei. Alle tips mottas! Jeg har så tørrhose at jeg kaster opp. Og klarer snart ikke hoste mer pga ryggen er så vond og er så sliten :( Hva kan jeg kjøpe for å stilne hosten? [emoji22]

Her funker hostesaft mot slimhoste på tørrhoste.

Skal høre med de. Jeg må vise leg på alt. Har iallefall gjort det. Men skal høre om de kan ringe apoteket. Jeg finner bare ikke leg :(

Signatur ved resept er vel obligatorisk uansett. Jeg henter lite for meg selv, mest for ungene, men signatur er et must. Med eller uten leg.

Jeg har kun signert på medisiner som tramadol eller antidepressiva. Ikke antibiotika eller vanlig smertestillende på resept. Men alltid leg

Håper de kan hjelpe

Håper jeg og. Får ikke sove, vekker hele huset, kaster opp av hostinga og tungt å puste. Skal jo ikke være slik :( får vondt i ryggen og av hosten. Og den er så vond fra før

Mye igjen å forberede? God tid iallefall :)
Nja tror ikke det. Har klær til oss klart, (vet hva vi skal ha på) og dåpskjolen skal jeg levere til svigermor, invitasjonene skal leveres idag, og smørbrød bestilles i februar når vi vet hvor mange som kommer. Ellers er det blomster og pynt som mangler :happy:

Uff da[emoji85][emoji38] du må snakke hardere til ham[emoji13]
La oss 2100 han sovna 2200 sov til 11 o dag I trengte viss søvn L sover hele natta igjen så kanskje begynner ting å bli bedre:)

Skal ikke være det. Elektronisk resept skal de ha leg for å vite at det er din. Eller ungene dine.
Merkelig at jeg aldri har måtte vist det. Måtte vise for å se hvilke resepter som lå inne bare.

Bursdagsfest i morgen angrer at jeg ikke har laget huskeliste allerede:p
Lykke til i morgen[emoji4] vi skal ha neste helg[emoji4] så bør vel skrive liste snart jeg og. Travel uke med kontroller her og der.

Jeg har kun signert på medisiner som tramadol eller antidepressiva. Ikke antibiotika eller vanlig smertestillende på resept. Men alltid leg
Jeg signerer i alle fall alltid på blå resept. Det tror jeg et lovpålagt. Trodde det var det på hvit også.

Må vært sårt for deg uten A også[emoji20] får helt vondt av dere!
Hvorfor må P ha tilpassa såler?[emoji4]
Har hvert vanskelig å være så mye borte fra henne
P må ha tilpassa såler pga at han går litt "plattfot". Noen av medisinene han får tærer på muskulaturen og da kan bena bli litt skjeve.
Men dette er forebyggende ikke for å reparere :)Føttene hans er fine i utgangspunktet. Men vi ser når han løper at bena vender innover mot hverandre og at han ikke begynner stegene sine på helene med med hele foten.

Back
Topp