Skravletråd Januar

Det er jo ikke så halvgale[emoji1]
Du er ikke i Vestfold noen ganger da?[emoji6]
Sorry, bare Bergen, Trondheim, Gran, muligens Tromsø og muligens Drammen som jeg vet om i år.

Kanskje jeg bare skal låne hytten til min kusine/fetter som ligger midt mellom Horten og Tønsberg, hjelper det?

Nå kom vi nettopp hjem fra kino. Vi har sett «Den 12. mann». Fantastisk film! Anbefales :D

Hvorfor er det slik at dersom man tar en rett, ikke gidder å hakke ting så man kjører dem i foodporcessoren blir det spiselig.
Dersom man hakker det HJELP DET BRENNE!!! Farlig, farlig, men herlig, herlig, men å så godt

Hvorfor må dere ha kjip ferie?[emoji4] husker du ikke var så fornøyd med ferien i sommer...?

Vel, ferien er ikke kjip, den er bare... jo "kjip". som i 1-2 uker hos svigermor med semi-daglige utfukter ti lsvigerfar og en dag i hunderfossen.

Det kommer mer eller mindre av at vi har en hund som er gammel og ikke takler så godt å "plasseres" noe sted.

Kombinert med samvitighet, og samvittighetspress, på at vi bor nær mine og svigers jo nesten aldri ser barna... og jeg ønsker jo at barna skal ha et godt forhold til den siden av familien også.

For ungene er ferien helt fin, for mannen fungerer det, og for meg er det... ikke optimalt.

Så bra han er i farta igjen[emoji2]

Ja, jeg fryktet jo en retur av runden for to uker siden, det tok 14 timer før han sluttet å kaste opp og enda noen dager fr han var igang med å spise skikkelig.

Tror det like gjerne er på tide å legge meg jeg. Mannen ligger nede med snuppa som våkna, men det er leggetid for mor. Som skal balansere unger som står opp, en bursdag, to svømmekurs og må anskaffe ei notebok i morgen. Ja, altså, far er også medansvarlig for dagen, men han er visstnok ikke like avhengig av søvn som meg for å fungere, og står sikekrt opp når jeg legger meg.

Vi også har slitt med søvnen en stund [emoji849]
Håper det løsner snart!
Her måtte vi rett og slett kutte dagsoving til max 30 min. Går det over det så har vi det gående i flere timer[emoji85]

Her måtte vi rett og slett kutte dagsoving til max 30 min. Går det over det så har vi det gående i flere timer[emoji85]
Søvn er er lite mysterie. Vår toåring sover fortsatt så mye som hun vil på dag. At det tar tid når jeg legger henne skyldes at jeg sovner... ;-)

Men så våkner hun ikke lenge etter at jeg Står opp da. Hun sover best med noen i sengen.

Back
Topp