Jo, men var noe med at dem rett og slett ikke ville sette en til. Sikkert for faren for et eller annet.... tenkte ikke på å spørre om hvorfor.Ååja. Funka der bare ikke på deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men var noe med at dem rett og slett ikke ville sette en til. Sikkert for faren for et eller annet.... tenkte ikke på å spørre om hvorfor.Ååja. Funka der bare ikke på deg?
Håpe det[emoji4]Men tror det gikk plutselig !
Her er det tydeligvis ingen som vil hellerPrøver å legge en som ikke vil sove enda [emoji85]
Føler med deg! Vi har slitt i flere mnd[emoji85] nå har det endelig løsna.Prøver å legge en som ikke vil sove enda [emoji85]
God kveld jenter![]()
Mannen driver med mental overføringer til meg
Er ganske sliten etter et par ganske slitsomme dager på jobb.
Sitter og tenker på maten til i kveld.
Å ja, jeg trenger å ha nan-brød til, orker ikke å bake, jeg bare kjøper noen i butikken jeg..
Så hører jeg mannen sin stemme i hodet mitt:
Neeeeei, kjære, ditt er jo så mye bedre!
Nå står deigen og hever.........
Våkner mellom 5 og 6 om dagen, så greit å hente der jeg kan[emoji23]
Drar søndag kveld og hjem tirsdag ettermiddag, så 2 netter
God kveld[emoji6]
Det er det[emoji85] husker jeg var slik sist også mot slutten[emoji85]Æsj da, det var tidlig[emoji13]
![]()
Det var beste bilde [emoji85]
Har heldigvis buffer å ta av, og juli er en god måned på min konto, ingen sfo og ingen bhg. Og dessuten trolig atter et år med billig "kjip ferie", hva blir det nå? Når jeg var gravid, når hun var et halvt år, noe hun var halvannet, så ja, fjerde år på rad?
Veldig fornøyd . Og brukte gavekort jeg fikk til jul![]()
Yngste lagt. Håper hun sover for kvelden. Tvang mannen til å legge eldste idag siden jeg la begge igår. Syk og dårlig synes jeg egentlig han kunne lagt begge så jeg kunne ligget å syntes synd i meg selv under pleddet![]()
Gutta på vei hjem
Jeg må vel lufte hund snart ,å så åpne pakker
Så klart burde han tatt jentene idag![emoji6] stram han opp!
Tenkte jeg kanskje skal finne en måte å prøve å blokke mannens mentale sendinger påUff da, det skal liksom ikke være enkelt for deg[emoji23] du må kvitte deg med stemmene i hode!!
Jo, men var noe med at dem rett og slett ikke ville sette en til. Sikkert for faren for et eller annet.... tenkte ikke på å spørre om hvorfor.
Han klaget ikke over hodepine så vidt jeg vet. Han har jo kastet opp av migrene før, men da får vi vite at han har vondt i hodet.
Aner ikke hva det var. Men ungen virker frisk og får gå på svømmekurs i morgen ettermiddag.
Nye kurs starter i morgen og går i helgene fem til påske, minus de to helgene i vinterferien