Skravletråd Januar

Mannen driver med mental overføringer til meg :P

Er ganske sliten etter et par ganske slitsomme dager på jobb.
Sitter og tenker på maten til i kveld.
Å ja, jeg trenger å ha nan-brød til, orker ikke å bake, jeg bare kjøper noen i butikken jeg..

Så hører jeg mannen sin stemme i hodet mitt:
Neeeeei, kjære, ditt er jo så mye bedre!

Nå står deigen og hever.........

Uff da, det skal liksom ikke være enkelt for deg[emoji23] du må kvitte deg med stemmene i hode!!

Har heldigvis buffer å ta av, og juli er en god måned på min konto, ingen sfo og ingen bhg. Og dessuten trolig atter et år med billig "kjip ferie", hva blir det nå? Når jeg var gravid, når hun var et halvt år, noe hun var halvannet, så ja, fjerde år på rad?

Hvorfor må dere ha kjip ferie?[emoji4] husker du ikke var så fornøyd med ferien i sommer...?

Yngste lagt. Håper hun sover for kvelden. Tvang mannen til å legge eldste idag siden jeg la begge igår. Syk og dårlig synes jeg egentlig han kunne lagt begge så jeg kunne ligget å syntes synd i meg selv under pleddet :p

Så klart burde han tatt jentene idag![emoji6] stram han opp!

Han klaget ikke over hodepine så vidt jeg vet. Han har jo kastet opp av migrene før, men da får vi vite at han har vondt i hodet.

Aner ikke hva det var. Men ungen virker frisk og får gå på svømmekurs i morgen ettermiddag.

Nye kurs starter i morgen og går i helgene fem til påske, minus de to helgene i vinterferien

Så bra han er i farta igjen[emoji2]

Back
Topp