Skravletråd Januar

Klarer jeg å svare begge mon tro? [emoji23]

Kontrakt på ny jobb ja [emoji3] tilkallingsvikar, men bedre enn ingenting [emoji3] så jeg er personlig assistent fra en eller annen dato i januar, får vite på mandag [emoji85]

Ser ut som du klarte det :p
Absolutt bedre enn ingenting :) så lenge det er noe du trives med ;)

Det håper jeg og! Spent på om hun ligner på storesøster [emoji7]

Alltid spennende det der :D vi fikk to helt forskjellige unger vi[emoji85] ene lik mannen og andre helt lik meg. Begge nydelige jenter :)

Alltid spennende det der :D vi fikk to helt forskjellige unger vi[emoji85] ene lik mannen og andre helt lik meg. Begge nydelige jenter :)

Ibo ligner på pappa [emoji85] så hyggelig om lille O ligner på meg da [emoji7][emoji85]

Er nok ikke som hjemmelaget nei[emoji38] synes all slik ferdigmat er fryktelig salt... Men det duger![emoji1] spiste mye Fjordland da jeg jobbet turnus!
Ja, det duger til sitt bruk. Det er overtidsmat.

Det var himmelsk[emoji1]

Ostesmørbrød er lenge siden jeg har spist[emoji4] er på hard diett her så spiser bare klementiner i kveld[emoji23]

Klementin :Heartred
Et år til neste gang jeg spiser det :p

Ufattelig trist å bo på sykehuset[emoji20] SiV er ikke akkurat spennende...
Men det er vel der lillegutt får den hjelpen han trenger[emoji173]️ bra dere har mulighet til å være litt ute[emoji4]
God kveld søte du[emoji2]
Er det mannen som er hjemme med lille A?[emoji4]

Nei SiV har ikke det beste "underholdningsprogrammet" :hilarious:
Men som du sier.. P får den hjelpen han trenger. I dag har vi tatt støp av føttene hans for tilpassa såler.
Å i morgen får vi kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje komme hjem..
G har hvert hjemme med A mens vi er her. Men de var her sammen med osspå nyttåsaften og til 1. nyttårsdag.

Back
Topp