Jeg savner den hver eneste gang det har gått et par timer siden jeg holdt i henne![]()
Ikke sant[emoji28] blir lenger og lenger mellom hver gang jo eldre de blir[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg savner den hver eneste gang det har gått et par timer siden jeg holdt i henne![]()
Ikke sant[emoji28] blir lenger og lenger mellom hver gang jo eldre de blir[emoji13]
Håper disse ukene går fort[emoji2]
Innlagt jeg nå... Tatt masse prøver... Håper egentlig de finner noe, så jeg kan få hjelp. Vist ikke må hjem hjem igjen i dag... for de har ikke smitte rom til meg![]()
Godt nytt år jenter og gutter. 2 hele timer med søvn. Når minstemann har funnet ut at han har laken-syken ...Nå sover han som en stein i dagsenga mens storebror løper rundt som en galing...
Nyttåtsfosette mitt i år er søvn atter søvn. Hvordan står det til med dere?
God morgen[emoji4]
Må til byen med eldste. Tannlegen. Så bestemor slengte seg med. Så blir det en dag utav dette ogsåHa en fin dag da
![]()
God morgen! Hva skal folket idag? [emoji3]
Oooh, det hørtes godt ut!Ååh, det er snadder[emoji1] elsker sursøt saus!
Vi var på middag hos mamma[emoji2] fikk servert rådyrstek, poteter, viltsaus og rosenkål[emoji7]
Morgen jenter to timer barnefri og hjemme fri[emoji173][emoji173][emoji173]
Takk Ronja.
Bor jo på sykehuset om dagen. Har heldigvis dør rett fra rommet og ut i hagen. Så hvis dagen byr på litt ok vær kan vi ta en tur ut.
God morgen jenter.
Tja.
Jo. Altså, jeg liker retten. Når jeg lager det selv kaller jeg det sosakjøtt. Andre kaller det kjøtt i mørke. God gammeldags tradisjonsrik middag.
Når fjorland lager det må jeg bruke pepperkvern på
Også et det salt.
Sausen et salt. Kjøttet smaker minimalt. Tre bitte små poteter og mye saus. Sausen trengs, og jeg liker mye saus jeg. Det et i sausen smaken ligger i dette. Men mye salt. Jeg liker salt mat jeg. Men blir jo tørst
Men altså, jeg valgte jo noe av det jeg liker best da, selvsagt. Tross alt. Jeg valgte jo maten selv.
Tror jeg har strikket litt mye i det siste. I natt syntes jeg at Lillejenta spiste litt vel mye, jeg var nemlig redd for at hun da ville strikke for mange runder! Det var jo helt logisk at hun strikket mens hun diet.....![]()
En smule ^^Haha, nå går det rundt for deg[emoji23]
Hva tenker du om det? Vil det være veldig negativt, eller gir det håp om at noe kan gjøres for å bedre situasjonen?
Innlagt jeg nå... Tatt masse prøver... Håper egentlig de finner noe, så jeg kan få hjelp. Vist ikke må hjem hjem igjen i dag... for de har ikke smitte rom til meg![]()
Håper det har gått bra idag[emoji4]
Egner seg ikke på trykk[emoji13][emoji28]
Så kjekt da[emoji4] Blir det med en gang mere virkelig[emoji4]