God morgen!God morgen
Hatt ei god natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!God morgen
Så slitsomt med alt for lite søvn. Håpe du får slappet av litt ila av dagen[emoji4]Godt nytt år jenter og gutter. 2 hele timer med søvn. Når minstemann har funnet ut at han har laken-syken ...Nå sover han som en stein i dagsenga mens storebror løper rundt som en galing...
Nyttåtsfosette mitt i år er søvn atter søvn. Hvordan står det til med dere?
Joda, litt lite søvn . Ble vekket 2 , sovnet 3 igjen og opp halv 6. Kunne vært verre. Stolt av frøkna. Nettop kommet på eget romGod morgen!
Hatt ei god natt?
Kjipt med lite søvn, men så bra av frøkna[emoji4] her begynte hu og sove hele natta etter at hu fikk eget rom i sommer. Ikke hver natt, men stort sett.Joda, litt lite søvn . Ble vekket 2 , sovnet 3 igjen og opp halv 6. Kunne vært verre. Stolt av frøkna. Nettop kommet på eget rom
Fort gjort. Vi fikk to glasskuler av svigermor nen til hver unge. Til å ha i treet. De kom ikke iår på treet![]()
Krysser fingrene for deg! Håper det blir noe positivt av det fremover.Mhm
Håper på å bli frisk til å fungere hjemme dette året. Men får se. Utsiktene er ikke like gode. Men men![]()
Takk Ronja.Krysser alt jeg har[emoji173]️
Tja.Hørtes godt ut da[emoji2]
Kos dere i byen[emoji4]Må til byen med eldste. Tannlegen. Så bestemor slengte seg med. Så blir det en dag utav dette ogsåHa en fin dag da
![]()
God morgen[emoji4] jeg skal til frisøren og vet ikke om jeg gruer eller gleder meg[emoji28] enn du?God morgen! Hva skal folket idag? [emoji3]
Hehe[emoji23] litt mye strikk da kanskje[emoji28]Tror jeg har strikket litt mye i det siste. I natt syntes jeg at Lillejenta spiste litt vel mye, jeg var nemlig redd for at hun da ville strikke for mange runder! Det var jo helt logisk at hun strikket mens hun diet.....![]()
Hehe[emoji23] litt mye strikk da kanskje[emoji28]
Skjønner det altsåJeg vet det. Men det har liksom alltid hvert noe..
En CT, EKG, EEG, røntgen, UL, narkose, sonde osv osv![]()
Det må vi ❤Så trist
En må jo bare håpe på positivt utfall.