Kurset var supert![emoji1] lærte masse!
Hva slags kontrakt??[emoji4]
Åssen kurs? [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kurset var supert![emoji1] lærte masse!
Hva slags kontrakt??[emoji4]
Ååh, den var søt![emoji1]
Synes H&M sine klær er små i størrelsen jeg[emoji4] så hadde gått for 98/104[emoji1]
Så søt [emoji7] kjøper du 98/104 har hun jo den en stund iallefall![]()
Klarer jeg å svare begge mon tro? [emoji23]
Kontrakt på ny jobb ja [emoji3] tilkallingsvikar, men bedre enn ingenting [emoji3] så jeg er personlig assistent fra en eller annen dato i januar, får vite på mandag [emoji85]
Jippi, så spennende!![emoji173]️[emoji7]
Håper du får skikkelig gode bilder [emoji16][emoji16]
Det håper jeg og! Spent på om hun ligner på storesøster [emoji7]
Alltid spennende det dervi fikk to helt forskjellige unger vi[emoji85] ene lik mannen og andre helt lik meg. Begge nydelige jenter
![]()
Ja, det duger til sitt bruk. Det er overtidsmat.Er nok ikke som hjemmelaget nei[emoji38] synes all slik ferdigmat er fryktelig salt... Men det duger![emoji1] spiste mye Fjordland da jeg jobbet turnus!
Det var himmelsk[emoji1]
Ostesmørbrød er lenge siden jeg har spist[emoji4] er på hard diett her så spiser bare klementiner i kveld[emoji23]

Det får vi tilLørdag 20
Ibo ligner på pappa [emoji85] så hyggelig om lille O ligner på meg da [emoji7][emoji85]
Ufattelig trist å bo på sykehuset[emoji20] SiV er ikke akkurat spennende...
Men det er vel der lillegutt får den hjelpen han trenger[emoji173]️ bra dere har mulighet til å være litt ute[emoji4]
God kveld søte du[emoji2]
Er det mannen som er hjemme med lille A?[emoji4]

Lykke til3D ultralyd imorgen!!!!!!!! [emoji7][emoji173]️
Lykke til
Så braDet får vi til![]()
Vi kan jo snakkes nærmereSå bra![]()
Det kan vi å ja det hadde detVi kan jo snakkes nærmereHadde hvert kjempe hyggelig å ta en kaffe igjen.
skal dere på kurs igjen?
yey! gleder meg.Det kan vi å ja det hadde det
Nei er fotballcup![]()
Det var digg to kopp kaffe laptopen og spillWeee, så deilig![emoji1]